Zobrazit minimální záznam

Utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's Marketing Communication
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorSočka, David
dc.date.accessioned2020-09-15T09:49:01Z
dc.date.available2020-09-15T09:49:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120227
dc.description.abstractNázev: Využití Facebooku v marketingové komunikaci FORTUNA:LIGY. Cíle: Cílem této práce je vyvodit doporučení pro zlepšení využívání sociální sítě Facebook v rámci marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci využita, byla analýza příspěvků FORTUNA:LIGY na Facebooku. Ta byla doplněna o statistické údaje vyplývající z analýzy sekundárních dat. Pro zvýšení objektivnosti práce a zisk dalších názorů ze strany fanoušků byla uskutečněna také skupinová online diskuze formou videokonference. Výsledky: Práce ukázala, že správa účtu FORTUNA:LIGY na Facebooku je aktuálně na dobré úrovni. I přes to byla navržena doporučení, která mohou momentální úroveň posunout výše. Mezi tato doporučení patří možnost změny formátu příspěvků, zvýšení četnosti příspěvků zaměřených na interakce s fanoušky a tvorba propracovanějších grafik. Následně by bylo vhodné zařadit větší množství krátkých fotografických alb a video záběrů z aktuálního i dřívějších ročníků soutěže. Skupinová diskuze přinesla další návrhy ke zlepšení. Respondenti nebyli příliš spokojeni s výrazným využíváním partnerů, špatně zvoleným pozadím, vybraným fontem písma nebo s vycentrováním textu. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, sport, marketingcs_CZ
dc.description.abstractTitle: Utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's Marketing Communication. Objectives: The objective of this bachelor's thesis is to conclude recommendations to improve the utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's marketing communication. Methods: The main method chosen for this thesis was analysis of FORTUNA:LIGA's Facebook posts. It was supplemented by stats resulted from the analysis of secondary data. An online focus group in form of a videoconference was also held to increase the objectivity and gain extra opinions from users. Results: Thesis demonstrated, that FORTUNA:LIGA's account administration is on good level. Regardless of that, a list of recommendations was created to improve that level even more. These recommendations include the change of post's format, increase the frequency of post focused on interactions with fans and production of more sophisticated graphics. It would also be appropriate to include a larger number of short photo albums and video footage from the current and previous seasons. Online focus group made further suggestions for improvement. Respondents were not very satisfied with too expressive use of partner's logos, chosen backgrounds, fonts or text's centering. Keywords: Social Media, Football, Sport, Marketingen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectfotbalcs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectFootballen_US
dc.subjectSporten_US
dc.subjectMarketingen_US
dc.titleVyužití Facebooku v marketingové komunikaci FORTUNA:LIGYcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-08-25
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId212478
dc.title.translatedUtilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's Marketing Communicationen_US
dc.contributor.refereeOpelík, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Využití Facebooku v marketingové komunikaci FORTUNA:LIGY. Cíle: Cílem této práce je vyvodit doporučení pro zlepšení využívání sociální sítě Facebook v rámci marketingové komunikace FORTUNA:LIGY. Metody: Hlavní metodou, která byla v práci využita, byla analýza příspěvků FORTUNA:LIGY na Facebooku. Ta byla doplněna o statistické údaje vyplývající z analýzy sekundárních dat. Pro zvýšení objektivnosti práce a zisk dalších názorů ze strany fanoušků byla uskutečněna také skupinová online diskuze formou videokonference. Výsledky: Práce ukázala, že správa účtu FORTUNA:LIGY na Facebooku je aktuálně na dobré úrovni. I přes to byla navržena doporučení, která mohou momentální úroveň posunout výše. Mezi tato doporučení patří možnost změny formátu příspěvků, zvýšení četnosti příspěvků zaměřených na interakce s fanoušky a tvorba propracovanějších grafik. Následně by bylo vhodné zařadit větší množství krátkých fotografických alb a video záběrů z aktuálního i dřívějších ročníků soutěže. Skupinová diskuze přinesla další návrhy ke zlepšení. Respondenti nebyli příliš spokojeni s výrazným využíváním partnerů, špatně zvoleným pozadím, vybraným fontem písma nebo s vycentrováním textu. Klíčová slova: sociální sítě, fotbal, sport, marketingcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's Marketing Communication. Objectives: The objective of this bachelor's thesis is to conclude recommendations to improve the utilization of Facebook in FORTUNA:LIGA's marketing communication. Methods: The main method chosen for this thesis was analysis of FORTUNA:LIGA's Facebook posts. It was supplemented by stats resulted from the analysis of secondary data. An online focus group in form of a videoconference was also held to increase the objectivity and gain extra opinions from users. Results: Thesis demonstrated, that FORTUNA:LIGA's account administration is on good level. Regardless of that, a list of recommendations was created to improve that level even more. These recommendations include the change of post's format, increase the frequency of post focused on interactions with fans and production of more sophisticated graphics. It would also be appropriate to include a larger number of short photo albums and video footage from the current and previous seasons. Online focus group made further suggestions for improvement. Respondents were not very satisfied with too expressive use of partner's logos, chosen backgrounds, fonts or text's centering. Keywords: Social Media, Football, Sport, Marketingen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV