Zobrazit minimální záznam

The evaluation in educational programme Step by Step
dc.contributor.advisorDvořáková, Markéta
dc.creatorRaffayová, Petra
dc.date.accessioned2017-04-05T09:29:20Z
dc.date.available2017-04-05T09:29:20Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/11998
dc.description.abstractDiplomová práce Hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu popisuje a analyzuje metody hodnocení a sebehodnocení žáků, které se v programu používají. Zaměřuje se především na sebehodnocení žáků a jeho vývoj v první až třetí třídě základní školy s programem Začít spolu. Práce obsahuje základní charakteristiku programu Začít spolu, vymezuje pojem hodnocení a sebehodnocení a popisuje jejich vliv na osobnost žáka. Podrobně se věnuje i zdravému sebepojetí a sebeúctě u žáků. Součástí diplomové práce je empirický výzkum užívaných metod hodnocení a sebehodnocení žáků ve škole s programem Začít spolu (rozhovor s vyučující, pozorování dětí při sebehodnotících činnostech a analýza dětských prací). K diplomové práci jsou přiloženy přílohy - ukázky různých metod sebehodnocení žáků.cs_CZ
dc.description.abstractThe diploma work "The Evaluation in Educational Programme Step by Step" describes and analyses methods of evaluation used in the Step by Step programme. It focuses predominantly on self-evaluation and its influence on the pupil's personality. The diploma work also presents the basic characteristics of the Step by Step educational programme and defines in detail the conception of evaluation and selfevaluation. A part of the diploma work is an empirical research of evaluation and selfevaluation methods used in first to third grades of basic school using Step by Step programme (interview with the teacher, observation of children in self-evaluating activities and analysis of children's work). The research outcome and summary of the most important findings on the pupil's self-evaluation are presented in the conclusion of the diploma work. The diploma work contains appendices - samples of various self-evaluation methods of pupils in the lower grades of basic school, using Step by Step programme.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleHodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-24
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52138
dc.title.translatedThe evaluation in educational programme Step by Stepen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
dc.identifier.aleph001012033
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce Hodnocení ve vzdělávacím programu Začít spolu popisuje a analyzuje metody hodnocení a sebehodnocení žáků, které se v programu používají. Zaměřuje se především na sebehodnocení žáků a jeho vývoj v první až třetí třídě základní školy s programem Začít spolu. Práce obsahuje základní charakteristiku programu Začít spolu, vymezuje pojem hodnocení a sebehodnocení a popisuje jejich vliv na osobnost žáka. Podrobně se věnuje i zdravému sebepojetí a sebeúctě u žáků. Součástí diplomové práce je empirický výzkum užívaných metod hodnocení a sebehodnocení žáků ve škole s programem Začít spolu (rozhovor s vyučující, pozorování dětí při sebehodnotících činnostech a analýza dětských prací). K diplomové práci jsou přiloženy přílohy - ukázky různých metod sebehodnocení žáků.cs_CZ
uk.abstract.enThe diploma work "The Evaluation in Educational Programme Step by Step" describes and analyses methods of evaluation used in the Step by Step programme. It focuses predominantly on self-evaluation and its influence on the pupil's personality. The diploma work also presents the basic characteristics of the Step by Step educational programme and defines in detail the conception of evaluation and selfevaluation. A part of the diploma work is an empirical research of evaluation and selfevaluation methods used in first to third grades of basic school using Step by Step programme (interview with the teacher, observation of children in self-evaluating activities and analysis of children's work). The research outcome and summary of the most important findings on the pupil's self-evaluation are presented in the conclusion of the diploma work. The diploma work contains appendices - samples of various self-evaluation methods of pupils in the lower grades of basic school, using Step by Step programme.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010120330106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV