Krizová komunikace firem na sociálních sítích
Crisis communication of companies on social networks
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/119016Identifiers
Study Information System: 215923
Collections
- Kvalifikační práce [17123]
Author
Advisor
Referee
Audy Martínek, Petra
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Media Studies
Department
Department of Media Studies
Date of defense
30. 6. 2020
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
krize, krizová komunikace, sociální média, public relations, krizový management, FacebookKeywords (English)
crisis, crisis communication, social media, public relations, crisis management, FacebookUNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut Komunikačních studií a žurnalistiky Katedra Mediálních studií Studijní obor: Mediální studia Krizová komunikace firem v sociálních médiích Kritická diskurzivní analýza facebookové stránky Liberty Ostrava Diplomová práce Autor práce: Bc. Veronika Langrová Studijní obor: Mediální studia Vedoucí práce: Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Rok obhajoby: 2020 Abstrakt v českém jazyce: Diplomová práce se zaměřuje na krizovou komunikaci firem prostřednictvím sociálních médií. Na základě praktického příkladu společnosti ArcelorMittal Ostrava/Liberty Ostrava je v práci předložena kritická diskurzivní analýza, hodnocení a případná doporučení pro efektivní řešení krize v sociálních médiích. Součástí práce jsou i témata věnující se krizi a jejím typům, strategie firem pro sociální média, nejčastější rizika v oblasti komunikace nebo srovnání tradičních a sociálních médií v období krize. V teoretické rovině se práce dotýká i problematiky publika v souvislosti s využitím sociálních médií dělnickou třídou. Samotný výzkum pak kromě analýzy obsahuje i charakteristiky Moravskoslezského kraje nebo popis problému v souvislosti s prodejem ostravské ocelárny novému majiteli. Předpokládaným cílem práce je popis procesů spojených s krizovou komunikací v sociálních médiích. Výzkumná...
UNIVERZITA KARLOVA FAKULTA SOCIÁLNÍCH VĚD Institut Komunikačních studií a žurnalistiky Katedra Mediálních studií Studijní obor: Mediální studia Krizová komunikace firem v sociálních médiích Kritická diskurzivní analýza facebookové stránky Liberty Ostrava Diplomová práce Autor práce: Bc. Veronika Langrová Studijní obor: Mediální studia Vedoucí práce: Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. Rok obhajoby: 2020 Abstract in English: This Master's thesis focuses on crisis communication of companies through social media. Based on practical information from ArcelorMittal Ostrava / Liberty Ostrava, there is presented a critical discursive analysis, evaluation and possible recommendations for solving problems in social media. The work also includes topics related to the crisis and its types, the strategy of companies for social media, the most common risks in communication, or comparing traditional and social media in times of crisis. On a theoretical level, it also touches on the issue of the audience in connection with the use of social media by the working class. In addition to the analysis, the research also includes the characteristics of the Moravian-Silesian Region or a description of the problem concerning the sale of Ostrava steelworks to the new owner. The expected goal of the work is to describe the processes...