Mystery shopping a techniky využívané k odhalení Mystery Shoppera
Mystery Shopping and Techniques used to reveal Mystery Shoppers
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118609Identifikátory
SIS: 214980
Kolekce
- Kvalifikační práce [17642]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Tesařová, Šárka
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Sociologie a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociologie
Datum obhajoby
24. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Mystery Shopping, Mystery Shopper, testovaný zaměstnanec, role, odhalování Mystery Shopperů, techniky, dramaturgická sociologieKlíčová slova (anglicky)
Mystery Shopping, Mystery Shopper, tested employee, role, revealing Mystery Shoppers, techniques, drama sociologyCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza personálních agentur
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOČerný, Miroslav (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2017)Datum obhajoby: 10. 5. 2017Název práce: Analýza personálních agentur Cíl práce: Cílem této diplomové byl průzkum personálních agentur na českém trhu a jejich funkčnost a důvěryhodnost z pohledu uchazeče o zaměstnání. Jedním z dílčích cílů práce bylo ... -
Problém aplikace metody kognitivní religionistiky při interpretaci antických mysterijních kultů
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOGrulich, Jakub (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2013)Datum obhajoby: 5. 9. 2013Práce představuje metodu kognitivní religionistiky a kriticky hodnotí její přínos pro akademické studium náboženství. Výhody i úskalí této metody jsou předvedeny na interpretaci rituálů antických mysterijních kultů. Práce ... -
Native-speaker status and other qualifications in the translation services market: Marketing and price-setting strategies of translation agencies
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOŠebesta, Daniel (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2012)Datum obhajoby: 28. 5. 2012Shrnutí Tato studie za pomoci lingvistických a ekonomických přístupů přináší poznatky o dvou národních trzích překladatelských služeb. Překladatelské služby v celosvětovém měřítku představují relativně velký trh a vytvářejí ...