Personalizovaná videa jako nový formát reklamy
Personalised videos as a new format of advertising
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118591Identifikátory
SIS: 215506
Kolekce
- Kvalifikační práce [19617]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Klimeš, David
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
24. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Personalizované video, personalizovaný marketing, online marketing, CRM, video marketing, interaktivní video, přímý marketingKlíčová slova (anglicky)
Personalised video, personalised marketing, online marketing, CRM, video marketing, interactive video, direct marketingCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Tvorba komunikačního plánu pro tovární posádku kamionu MM Technology při Dakaru se zaměřením na komunikaci pomocí videa
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENONeduchal, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2025)Datum obhajoby: 16. 6. 2025The bachelor's thesis "Creating a Communication Plan for the Factory Truck Crew MM Technology for Dakar with a Focus on Video Communication" explains in its theoretical part the key concepts in the field of marketing ... -
Tvorba komunikačního plánu pro tovární posádku kamionu MM Technology při Dakaru se zaměřením na komunikaci pomocí videa
Výsledek obhajoby: OBHÁJENONeduchal, Ondřej (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2025)Datum obhajoby: 8. 9. 2025The bachelor's thesis titled "Developing a Communication Plan for the MM Technology Truck Crew at the Dakar Rally with a Focus on Video-Based Communication" explores the formulation of an audiovisual communication strategy ... -
DLC jako marketingový nástroj v herním průmyslu
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOBrádlerová, Andrea (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 12. 9. 2017Tato práce se věnuje fenoménu DLC v kontextu marketingové komunikace. DLC neboli downloadable content, tedy stahovatelný obsah rozšiřující základní hry, je jedním z poměrně nových jevů v herním průmyslu a jeho role je stále ...
