Školní družiny, práce vychovatelek a jejich role ve výchově a vzdělávání dětí
School clubs, the work of educators and their role in the education of children
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/118577Identifikátory
SIS: 213532
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Konrádová, Kateřina
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Sociologie a sociální politika
Katedra / ústav / klinika
Katedra veřejné a sociální politiky
Datum obhajoby
24. 6. 2020
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
školní družina, vychovatelka, linioví pracovníci, profesní sebepojetí, děti, rodiče, vedení školy, ostatní pedagogové, role ve výchově a vzdělávání, problémyKlíčová slova (anglicky)
school club, educators, street-level bureaucracy, career self-concept, children, parents, school management, other teachers, role in education, problemsBakalářská práce se zabývá školními družinami a jejich vychovatelkami. Kromě charakteristiky této instituce práce zahrnuje také pohled vychovatelek na jejich profesi a jejich roli ve výchově a vzdělávání dětí. Jsou také identifikovány problémy, se kterými se vychovatelky potýkají. V práci je pracováno s pojmem liniových pracovníků nebo profesního sebepojetí.
The bachelor's thesis focuses on school clubs and their educators. In addition to the characteristics of this institution, the thesis also includes the view of educators on their profession and their role of children education. There are also identified problems, that educators face in their profession. The thesis deals with the concept of street-level bureaucracy and career self-concept.