Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce
The proposal for a sponsorship business concept for a selected extreme athlete
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/116247Identifiers
Study Information System: 212114
Collections
- Kvalifikační práce [8435]
Author
Advisor
Referee
Ruda, Tomáš
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
17. 1. 2020
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
sponzorství, marketingové trendy, extrémní sporty, kanoistika, sportovní sponzoringKeywords (English)
sponsorship, marketing trends, extreme sports, canoeing, sport sponsorshipNázev: Návrh koncepce obchodní spolupráce na bázi sponzoringu pro vybraného extrémního sportovce Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření návrhu na obchodní spolupráci pro potenciální sponzory vybraného extrémního sportovce. Metody: V práci je využita metoda hloubkových rozhovorů, elektronického dotazování a analýza dokumentů. Hloubkové rozhovory jsou provedeny s vybraným extrémním sportovcem, pro něhož je návrh spolupráce vytvořen a se současnými sponzory vybraného extrémního sportovce. Elektronické dotazování slouží ke zmapování sponzoringu extrémního kajakingu ve světě. Respondenty tvoří zástupci světové špičky sponzorovaných jezdců z celého světa. Sekundární výzkum a analýza dat proběhly z dostupných primárních elektronických zdrojů. Výsledky: Výsledkem práce jsou dva specifické návrhy pro potenciální sponzory. Návrhy byly vytvořeny na základě podrobné analýzy vybraného extrémního sportovce. Jeho profil a fungování současného sponzoringu dokreslily hloubkové rozhovory se současnými sponzory. Pro lepší orientaci v odvětví sponzoringu extrémního kajakingu byly vytvořeny dotazníky pro nejlepší světové sponzorované jezdce. Na druhé straně byly zanalyzovány také firmy vybraných potenciálních sponzorů. Konečné návrhy by měly být spojením filosofie potenciálního sponzora v souladu s jedinečnými...
Title: The proposal for a sponsorship business concept for a selected extreme athlete Objectives: The main goal of this thesis is to create the proposal for business cooperation for prospective sponsors of a selected extreme athlete. Methods: The thesis uses the method of in-depth interviews, electronic questioning and document analysis. In-depth interviews are done in cooperation with a selected extreme athlete for whom is the proposal created and also with his sponsors. Electronic questioning is used to map sponsoring of the extreme kayaking in the world and the respondents are world lead sponsored riders from the whole world. Secondary research, the data analyses, was made from the available primary electronic resources. Results: The result of thesis are two specific proposals from potential sponsors. The proposals were created on the basis of a detailed analysis of a selected extreme athlete whose profile and functioning of current sponsorship was illustrated by in- depth interviews with current sponsors. The questionnaires for the recent best riders were made for better orientation in field of sponsoring extreme kayaking. On the other side, there was also analysis of the companies of potential sponsors. The final proposals should be connecting of a philosophy of potential sponsor and unique...