Evropské jazykové portfolio a jeho vliv na vyučovací klima
European Language Portfolio and its impact on teaching climate
dizertační práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/11079Identifikátory
SIS: 125061
Kolekce
- Kvalifikační práce [18636]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Smetáček, Vladimír
Lašek, Jan
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Pedagogika
Katedra / ústav / klinika
Oddělení pro vědeckou činnost
Datum obhajoby
6. 6. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Prospěl/a
Předmětem práce je projekt Evropského jazykového portfolia (EJP) . Cílem bylo ověřit hypotézu, že jeho používání působí pozitivněna vyučovací klima. Empirická část navazuje na dosavadní výzkum klimatu a využívá kvantitativních i kvalitativních metod. Pomocí dotazníkového šetření a pozorování v hodinách bylo zjištěno, že používání EJP ve výuce nejvýrazněji ovlivňuje postoj studentů k učení a vztah mezi učitelem a studenty. Práce přináší poznatky o fungování moderních zahraničních metod v kontextu současného českého školství. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
The subject of thesis is the project of European Language Portfolio (ELP). The aim was to confirm the hypothesis that its use ln classes positively affects lesson climate . Experimental part connects to the previous climate research and avails quantitative and qualitative methods. Questionnaire and observation techniques revealed that the use of ELP mostly affects student s ' attitude towards learning and relationship between students and the teacher . The thesis yields findings about modern methods coming from abroad and their functioning in the context of current Czech education. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)