Organizace a sestavení programu pro školy v přírodě
Organisation and composition of outdoor programme for the open air schools
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/109418Identifikátory
SIS: 211464
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Psohlavec, Lukáš
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
9. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
hra, dítě, škola v přírodě, outdoor,učitel, instruktor, přírodaKlíčová slova (anglicky)
game,child,open air school, outdoor, teacher, instructor, natureNázev: Organizace a sestavení outdoorového programu pro školy v přírodě Cíl: Cílem diplomové práce je sestavit vhodný outdoorový program pro školy v přírodě, zaměřující se na skupiny dětí od 6 do 10 let. Cílem tohoto nového programu bude efektivnější využití času na školách v přírodě se zaměřením na rozvoj schopností, dovedností, fyzické i psychické zdatnosti, komunikaci mezi dětmi a sociální interakce. Metody: V práci se bude využita metoda kvantitativního výzkumu, písemné dotazování. Následovat bude analýza získaných dat, která bude sloužit jako podklad k vytvoření optimálního programu pro školy v přírodě zaměřeného na dětské skupiny ve věku od šesti do deseti let. Přínos: Přínos práce bude vytvoření nového outdoorového programu pro školy v přírodě, který bude předán cestovní kanceláři, zprostředkovávající tento typ pobytu pro školy. Klíčová slova: hra, dítě, škola v přírodě, příroda, učitel, instruktor
Title: Organization and composition of outdoor program for the open air schools Objectives: Main objective of this thesis is to compose suitable outdoor program for open air schools for children groups within age 6 to 10. The goal of this new program is more efficient use of time during open air schools with focus on development of abilities, skills, physical and psychical strength, communication among children and social interaction. Methods: In this thesis will be used quantitative research method, written questioning method. Acquired data analysis will be used as background for development of outdoor program for open air schools for children groups within age 6 to 10. Outcome: Benefit of this thesis will be development of new outdoor program for open air schools for children groups within age 6 to 10 which will be passed on to travel agency offering this kind of programs. Key words: game, child, open air school, nature, teacher, instructor