The correlations of economic changes to the super luxury car sector
Vztah mezi ekonomickými ukazateli a prodejem luxusních automobilů
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/109336Identifikátory
SIS: 203238
Kolekce
- Kvalifikační práce [17123]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Votápková, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Ekonomie a finance
Katedra / ústav / klinika
Institut ekonomických studií
Datum obhajoby
9. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Angličtina
Známka
Velmi dobře
V rámci práce je zkoumán vliv makroekonomických a společenských změn na prodej automobilů Ferrari. Hlavním cílem této práce je zjistit, jestli známé faktory ovlivňující luxusní zboží a celkový prodej automobilů jsou relevantní i pro super luxusní sportovní automobily. To se provádí tak, že v každém z analyzovaných regionů dochází k regresi prodeje Ferrari a celkového prodeje automobilů na tyto faktory a následuje porovnání výsledků.
Within the thesis, the effects of macroeconomic and societal changes on the sale of Ferrari automobiles is examined. The main focus of this thesis is to discover, whether known factors, influencing luxury goods and total car sales, are also relevant for super luxury sport cars. This is done, by regressing Ferrari sales and total car sales on these factors and comparing the results to the ones for normal car sales, in each of the analyzed regions.