Marketingový mix sportovního studia JOYfit
Marketing mix of the JOYfit studio
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/104783Identifikátory
SIS: 206382
Kolekce
- Kvalifikační práce [8831]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Pecinová, Markéta
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 1. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
marketingový mix, 7P, SWOT analýza, JOYfit studioKlíčová slova (anglicky)
marketing mix, 7P, SWOT analysis, JOYfit studioNázev: Marketingový mix sportovního studia JOYfit Cíle: Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit. Na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci bylo zhodnocení stávajícího marketingového mixu provedeno prostřednictvím marketingového výzkumu. Byla využita kvalitativní metoda - neformální rozhovor a kvantitativní metoda konkrétně formou písemného dotazování. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia JOYfit byl hodnocen velice kladně. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je zapotřebí provést určité změny jen v některých jeho částech. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to především těchto částí marketingového mixu: produkt, cena, propagace, procesu a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu skupinových lekcí. U ceny jde o zvýšení cen jednotlivých lekcí. V oblasti propagace byly navrženy změny týkající se aktuálnosti webových, facebookových stránek, venkovní reklamy a benefitu pro zákazníky. V rámci procesu byla navržena změna otevírací doby. U prezentace jde o...
Title: Marketing mix of JOYfit studio Title: Marketing mix of JOYfit sports studio Objectives: The objective of this thesis is to analyze the current marketing mix of the JOYfit sports studio. On the basis of the gathered information suggest eventual adjustments of the current marketing mix, which should help the company to get a higher number of customers. Methods: In this thesis the evaluation of the current marketing mix was conducted using the marketing research. The qualitative method was used - informal interview and quantitative method specifically using the surveys. The other method used was the situational analysis using the SWOT analysis to determine the strengths and weaknesses, opportunities and threats. Results: The marketing mix of the JOYfit sports studio has very positive evaluation. The results of the research shown that some changes are needed only in a few areas. On the basis of the gathered results the suggestions for improvement has been made, mostly changes of these parts of the marketing mix: product, price, promotion, process and presentation. In the field of product, the suggested increases quantity of the group lessons. In terms of price is suggested to increase price for offered lessons. In the field of promotion, the suggested changes concern the up-to-date status of the...