Zobrazit minimální záznam

Presenting old age in television advertising
dc.contributor.advisorBuriánek, Jiří
dc.creatorPourová, Barbora
dc.date.accessioned2018-10-31T10:59:43Z
dc.date.available2018-10-31T10:59:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/103406
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zobrazováním stáří v reklamách. Většina pozornosti odborníků i laické veřejnosti je v této oblasti zaměřena na problematiku genderových stereotypů. Na toto téma existují zahraniční výzkumy. V České republice ale není nijak obvyklé téma zobrazování seniorů v reklamách. Cílem práce je popsat zobrazování stáří v reklamách dnes a porovnat výsledky s dřívějšími výzkumy, případně popsat změny, které nastaly. Práce se bude zabývat nejen způsobem zobrazování stáří v reklamách, ale i s jakými produkty jsou senioři v reklamách nejčastěji spojováni a zda jsou zobrazováni stereotypně.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about the portrayal of old age in advertisements. Most attention of scientist and the general public is towards the portrayal of gender stereotypes in advertisements. Even though there are some foreign research papers, this topic of presenting the elderly is not very common in Czech Republic. The aim is to describe how the elderly are presented in advertisements today, compare the findings with the past and describe the changes that took place. This thesis will not be only focused on the way the old age is portrayed but also on the products that are associated with the elderly in advertisements and if they are portrayed stereotypically.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectadvertising|old age|elderly|masmedia|television|ageing|representationen_US
dc.subjectreklamy|stáří|senioři|masmédia|televize|stárnutí|reprezentovánícs_CZ
dc.titlePrezentování stáří v reklamáchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-06
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId192108
dc.title.translatedPresenting old age in television advertisingen_US
dc.contributor.refereeSedláčková, Markéta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology with Economicsen_US
thesis.degree.disciplineSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologicko-ekonomická studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology with Economicsen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá zobrazováním stáří v reklamách. Většina pozornosti odborníků i laické veřejnosti je v této oblasti zaměřena na problematiku genderových stereotypů. Na toto téma existují zahraniční výzkumy. V České republice ale není nijak obvyklé téma zobrazování seniorů v reklamách. Cílem práce je popsat zobrazování stáří v reklamách dnes a porovnat výsledky s dřívějšími výzkumy, případně popsat změny, které nastaly. Práce se bude zabývat nejen způsobem zobrazování stáří v reklamách, ale i s jakými produkty jsou senioři v reklamách nejčastěji spojováni a zda jsou zobrazováni stereotypně.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis is about the portrayal of old age in advertisements. Most attention of scientist and the general public is towards the portrayal of gender stereotypes in advertisements. Even though there are some foreign research papers, this topic of presenting the elderly is not very common in Czech Republic. The aim is to describe how the elderly are presented in advertisements today, compare the findings with the past and describe the changes that took place. This thesis will not be only focused on the way the old age is portrayed but also on the products that are associated with the elderly in advertisements and if they are portrayed stereotypically.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra sociologiecs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV