Teambuildingové aktivity a jejich propojení se společenskou odpovědností firem
Teambuilding activities and their connection with social corporate responsibility
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/102008Identifikátory
SIS: 199721
Kolekce
- Kvalifikační práce [6509]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Lejsal, Matěj
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Řízení a supervize v sociálních a zdravotnických organizacích
Katedra / ústav / klinika
Katedra řízení a supervize v soc. a zdrav. organizacích
Datum obhajoby
14. 9. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Teambuilding, společenská odpovědnost firem, filantropický teambuilding, kvalitativní výzkumKlíčová slova (anglicky)
Teambuilding, corporate social responsibility, philanthropic teambuilding, qualitative researchDiplomová práce se zaměřuje na teambuilding a společenskou odpovědnost firem. Jedná se o pojmy, se kterými se můžeme setkávat stále častěji, jejich význam se však může v různých kontextech podstatně lišit. V teoretické části práce proto představuji různé přístupy k vymezení těchto pojmů, věnuji se jejich historickému vývoji a shromažďuji informace, které jsou o propojení teambuildingových aktivit a společenské odpovědnosti firem známy. Na teoretickou část navazuje část empirická, ve které představuji vlastní výzkumné šetření. V rámci něj jsem použila kvalitativní výzkumnou strategii, konkrétně devatenáct polostrukturovaných rozhovorů. V těchto rozhovorech jsem zjišťovala, jakým způsobem dochází k propojování teambuildingových aktivit se společenskou odpovědností firem ve vybraném vzorku organizací.
This diploma thesis focuses on teambuilding and corporate social responsibility. These concepts are used increasingly, however, their meaning may vary significantly in different contexts. The theoretical part of this thesis presents different approaches in understanding these concepts, their historical development and gathered information about linking teambuilding activities with corporate social responsibility. The theoretical part of this thesis is followed by an empirical part in which my own research is being presented. Using a qualitative research strategy the subject of this thesis is analyzed within nineteen semi- structured interviews. Finally the teambuilding activities and their linking to corporate social responsibility in selected sample of organizations are demonstrated.