Zobrazit minimální záznam

A new Trend in Audio-visual Production? Comparison of Attractivity of 360° Video against a Classical Video.
dc.contributor.advisorGéla, František
dc.creatorSvoboda, Adam
dc.date.accessioned2018-07-27T14:43:22Z
dc.date.available2018-07-27T14:43:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99588
dc.description.abstractThe work deals with a field of audiovisual production, namely 360ř video format. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the history and the development of the format. There is also a mapping of the existing use of this format in practice. The second, practical part of the thesis, is devoted to research based on differences in spectator perception. For the purpose of the research, the video material was produced that served as the main point of exploration. Respondents were subjected to qualitative research consisting of two parts. The first was a questionnaire related to the content that the respondents were playing in the video. The second part was the simultaneous observation of the respondents while watching the videos. The work brings interesting results in the comparison of classic video and 360 ř video as well as the findings that solve the question of the direction in which 360 ř video production can be made in the future.en_US
dc.description.abstractPráce se zabývá oblastí audiovizuální tvorby, a to konkrétně videem zpracovaným ve 360ř formátu. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsaná historie a vývoj formátu. Dále se zde nachází zmapování dosavadního využití tohoto formátu v praxi. Druhá, praktická část práce, se věnuje výzkumu zaleženého na rozdílů v diváckém vnímání. Za účelem výzkumu byl zhotoven video materiál, který sloužil jako hlavní východisko zkoumání. Respondenti byli podrobeni kvalitativnímu výzkumu, který se skládal ze dvou částí. První část byl dotazník související s obsahem, který byl respondentům přehrán ve videu, a druhá část bylo současné pozorování respondentů přitom, když sledovali videa. Práce přináší zajímavé výsledky v oblasti komparace klasického formátu videa a 360ř videa, a zároveň také poznatky, které řeší otázku, jakým směrem se dá v produkci 360ř videí v budoucnosti ubírat.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subject360° videocs_CZ
dc.subject360 stupňové videocs_CZ
dc.subjectaudiovizuální tvorbacs_CZ
dc.subjectvideocs_CZ
dc.subjectpostprodukcecs_CZ
dc.subjectvideoprodukcecs_CZ
dc.subjectgoprocs_CZ
dc.subjectvirtuální realitacs_CZ
dc.subjectformát videacs_CZ
dc.subject360° videoen_US
dc.subject360 degree videoen_US
dc.subjectaudio-visual productionen_US
dc.subjectvideoen_US
dc.subjectpost-productionen_US
dc.subjectvideo- productionen_US
dc.subjectgoproen_US
dc.subjectvirtual realityen_US
dc.subjectvideo formaten_US
dc.titleNový fenomén v audiovizuální tvorbě? Komparace atraktivity 360 stupňového videa oproti normálnímu videucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-20
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId192846
dc.title.translatedA new Trend in Audio-visual Production? Comparison of Attractivity of 360° Video against a Classical Video.en_US
dc.contributor.refereeŠtoll, Martin
dc.identifier.aleph002192483
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá oblastí audiovizuální tvorby, a to konkrétně videem zpracovaným ve 360ř formátu. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsaná historie a vývoj formátu. Dále se zde nachází zmapování dosavadního využití tohoto formátu v praxi. Druhá, praktická část práce, se věnuje výzkumu zaleženého na rozdílů v diváckém vnímání. Za účelem výzkumu byl zhotoven video materiál, který sloužil jako hlavní východisko zkoumání. Respondenti byli podrobeni kvalitativnímu výzkumu, který se skládal ze dvou částí. První část byl dotazník související s obsahem, který byl respondentům přehrán ve videu, a druhá část bylo současné pozorování respondentů přitom, když sledovali videa. Práce přináší zajímavé výsledky v oblasti komparace klasického formátu videa a 360ř videa, a zároveň také poznatky, které řeší otázku, jakým směrem se dá v produkci 360ř videí v budoucnosti ubírat.cs_CZ
uk.abstract.enThe work deals with a field of audiovisual production, namely 360ř video format. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes the history and the development of the format. There is also a mapping of the existing use of this format in practice. The second, practical part of the thesis, is devoted to research based on differences in spectator perception. For the purpose of the research, the video material was produced that served as the main point of exploration. Respondents were subjected to qualitative research consisting of two parts. The first was a questionnaire related to the content that the respondents were playing in the video. The second part was the simultaneous observation of the respondents while watching the videos. The work brings interesting results in the comparison of classic video and 360 ř video as well as the findings that solve the question of the direction in which 360 ř video production can be made in the future.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeC
dc.identifier.lisID990021924830106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV