Zobrazit minimální záznam

Options of Digital and Social Media Utilization in Pharmaceutical Marketing
dc.contributor.advisorHuněk, Filip
dc.creatorDordová, Alžběta
dc.date.accessioned2018-07-27T14:44:22Z
dc.date.available2018-07-27T14:44:22Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99587
dc.description.abstractThe bachelor thesis Options of Digital and Social Media Utilization in Pharmaceutical Marketing focuses on the specific aspects of a connection between social media and commercial communication related to the over-the-counter medicinal products. The principal aim of the theoretical part of this thesis is to introduce the topic of pharmaceutical advertising, while the practical part is designed to answer the questions of if and how is it suitable to use social media such as Facebook, Instagram or YouTube as channels for distribution of commercial content related to a medicinal product called Skinoren cream. The theoretical part consecutively puts advertising into the context of marketing and media, introduces the importance of the new media including the social media and describes the challenges of legal and ethical regulation of pharmaceutical advertising. The whole topic is then demonstrated in the practical part as an analysis of two real advertising campaigns. The practical part of this thesis then deals with the attitudes of a chosen target group towards advertising utilization of Facebook. The research was executed as a case study using in-depth interviews as a qualitative method of data collection. The interpretation of the collected data shows that - as a strong marketing tool - Facebook...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii se zaměřuje na specifika propojení sociálních médií s oblastí komerční komunikace související s volně prodejnými léčivými přípravky. Hlavním cílem práce v její teoretické části je představit problematiku farmaceutické reklamy a v části praktické přinést odpověď na otázku proč a jak je vhodné využít sociální média typu Facebook, Instagram nebo YouTube jako kanály pro šíření reklamních sdělení souvisejících s léčivým přípravkem Skinoren krém. Teoretická část práce postupně zasazuje reklamu do kontextu marketingového i mediálního, nastiňuje význam nových, respektive sociálních médií a přibližuje problematiku legislativní a etické regulace reklamy na léčivé přípravky. Celá problematika je následně demonstrována v praktické části prostřednictvím rozboru dvou reálných reklamních kampaní. Praktická část práce se dále zabývá postoji k reklamnímu využití Facebooku ze strany vybrané cílové skupiny. Výzkum je proveden formou případové studie s využitím hloubkových rozhovorů coby kvalitativní metody sběru dat. Interpretace získaných dat ukazuje, že jako silný marketingový nástroj Facebook nelze ani v oblasti farmaceutické reklamy opomenout. Obsah sponzorovaného profilu však musí být velmi různorodý a pokrývat...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectReklamacs_CZ
dc.subjectsociální médiacs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.subjectpřípadová studiecs_CZ
dc.subjectléčivé přípravkycs_CZ
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectSocial Mediaen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectCase Studyen_US
dc.subjectMedicinal Productsen_US
dc.titleMožnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmaciics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-20
dc.description.departmentKatedra mediálních studiícs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Media Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId192836
dc.title.translatedOptions of Digital and Social Media Utilization in Pharmaceutical Marketingen_US
dc.contributor.refereeHrabánková, Markéta
dc.identifier.aleph002192482
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMedia Studiesen_US
thesis.degree.disciplineMediální studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra mediálních studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Media Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMediální studiacs_CZ
uk.degree-discipline.enMedia Studiesen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce s názvem Možnosti marketingového využití digitálních a sociálních médií ve farmacii se zaměřuje na specifika propojení sociálních médií s oblastí komerční komunikace související s volně prodejnými léčivými přípravky. Hlavním cílem práce v její teoretické části je představit problematiku farmaceutické reklamy a v části praktické přinést odpověď na otázku proč a jak je vhodné využít sociální média typu Facebook, Instagram nebo YouTube jako kanály pro šíření reklamních sdělení souvisejících s léčivým přípravkem Skinoren krém. Teoretická část práce postupně zasazuje reklamu do kontextu marketingového i mediálního, nastiňuje význam nových, respektive sociálních médií a přibližuje problematiku legislativní a etické regulace reklamy na léčivé přípravky. Celá problematika je následně demonstrována v praktické části prostřednictvím rozboru dvou reálných reklamních kampaní. Praktická část práce se dále zabývá postoji k reklamnímu využití Facebooku ze strany vybrané cílové skupiny. Výzkum je proveden formou případové studie s využitím hloubkových rozhovorů coby kvalitativní metody sběru dat. Interpretace získaných dat ukazuje, že jako silný marketingový nástroj Facebook nelze ani v oblasti farmaceutické reklamy opomenout. Obsah sponzorovaného profilu však musí být velmi různorodý a pokrývat...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis Options of Digital and Social Media Utilization in Pharmaceutical Marketing focuses on the specific aspects of a connection between social media and commercial communication related to the over-the-counter medicinal products. The principal aim of the theoretical part of this thesis is to introduce the topic of pharmaceutical advertising, while the practical part is designed to answer the questions of if and how is it suitable to use social media such as Facebook, Instagram or YouTube as channels for distribution of commercial content related to a medicinal product called Skinoren cream. The theoretical part consecutively puts advertising into the context of marketing and media, introduces the importance of the new media including the social media and describes the challenges of legal and ethical regulation of pharmaceutical advertising. The whole topic is then demonstrated in the practical part as an analysis of two real advertising campaigns. The practical part of this thesis then deals with the attitudes of a chosen target group towards advertising utilization of Facebook. The research was executed as a case study using in-depth interviews as a qualitative method of data collection. The interpretation of the collected data shows that - as a strong marketing tool - Facebook...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra mediálních studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
dc.identifier.lisID990021924820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV