Zobrazit minimální záznam

Analysis of Marketing and PR activities of Lidl Czech Republic in years 2017-2017
dc.contributor.advisorSchneiderová, Soňa
dc.creatorŠkaldová, Markéta
dc.date.accessioned2018-07-27T14:41:02Z
dc.date.available2018-07-27T14:41:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99294
dc.description.abstractTitle Analysis of Marketing and PR activities of Lidl Czech Republic in years 2017-2018 Annotation The aim of the bachelor thesis "Analysis of marketing and PR activities of Lidl Czech republic in years 2017-2018" is to describe selected communication activities of the company, that is specific in its philosophy based on major sale of private labels and also the concept of different thematic weeks, which contains besides products from food sector even products from non-food sector. The company has entered the Czech market as a discount store with agressive price policy and was percieved this way by customers, however then it changed its business model and has introduced a new concept through which it aims to offer quality products at the best prices. This new conception is presented mainly by the modernization of its stores, but also by other activites with aim to get better image and to target a new segment of customers. The purpose of this thesis is to describe and analyse these activities and channels, which the activities are carried out through, in form of marketing mix and Kotler's 4Ps. Another intention is to find out through primary quantitative research whether customers of Lidl still percieve the company as a cheap merchant, or as a succesful brand, which offers quality products. In addition, the...en_US
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, jenž je specifická svou filozofií založenou na většinovém prodeji privátních značek a pravidelně obměňovanou nabídkou tematických týdnů, která kromě potravin obsahuje i nepotravinový sortiment výrobků. Společnost vstoupila na český trh jako diskontní řetězec s agresivní cenovou politikou a byla tak vnímána i zákazníky, svůj obchodní model poté však změnila a představila novou koncepci, prostřednictvím které si klade za cíl nabízet kvalitní produkty za nejlepší ceny. Tento nový koncept společnost prezentuje především modernizací svých prodejen, ale i dalšími aktivitami pro zlepšení své image a oslovení nového segmentu zákazníků. Cílem práce je popis a analýza těchto aktivit a kanálů, prostřednictvím kterých jsou uskutečňovány, a to pomocí marketingového mixu a jeho 4P. Cílem práce je také pomocí primárního kvantitativního výzkumu zjistit, zda zákazníci Lidlu společnost stále vnímají jako levného obchodníka, nebo úspěšnou značku, která nabízí kvalitní produkty. Práce je navíc doplněna o sémiotickou analýzu titulní strany akčního letáku, vzhledem k tomu, že koncepce těchto letáku je na českém trhu unikátem.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectLidlcs_CZ
dc.subjectMarketingový mixcs_CZ
dc.subjectKomunikační aktivitycs_CZ
dc.subjectPrimární výzkumcs_CZ
dc.subjectRetailcs_CZ
dc.subjectLidlen_US
dc.subjectMarketing mixen_US
dc.subjectCommunication activitiesen_US
dc.subjectPrimary researchen_US
dc.subjectRetailen_US
dc.titleAnalýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-14
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId192567
dc.title.translatedAnalysis of Marketing and PR activities of Lidl Czech Republic in years 2017-2017en_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
dc.identifier.aleph002191882
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředmětem bakalářské práce Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, jenž je specifická svou filozofií založenou na většinovém prodeji privátních značek a pravidelně obměňovanou nabídkou tematických týdnů, která kromě potravin obsahuje i nepotravinový sortiment výrobků. Společnost vstoupila na český trh jako diskontní řetězec s agresivní cenovou politikou a byla tak vnímána i zákazníky, svůj obchodní model poté však změnila a představila novou koncepci, prostřednictvím které si klade za cíl nabízet kvalitní produkty za nejlepší ceny. Tento nový koncept společnost prezentuje především modernizací svých prodejen, ale i dalšími aktivitami pro zlepšení své image a oslovení nového segmentu zákazníků. Cílem práce je popis a analýza těchto aktivit a kanálů, prostřednictvím kterých jsou uskutečňovány, a to pomocí marketingového mixu a jeho 4P. Cílem práce je také pomocí primárního kvantitativního výzkumu zjistit, zda zákazníci Lidlu společnost stále vnímají jako levného obchodníka, nebo úspěšnou značku, která nabízí kvalitní produkty. Práce je navíc doplněna o sémiotickou analýzu titulní strany akčního letáku, vzhledem k tomu, že koncepce těchto letáku je na českém trhu unikátem.cs_CZ
uk.abstract.enTitle Analysis of Marketing and PR activities of Lidl Czech Republic in years 2017-2018 Annotation The aim of the bachelor thesis "Analysis of marketing and PR activities of Lidl Czech republic in years 2017-2018" is to describe selected communication activities of the company, that is specific in its philosophy based on major sale of private labels and also the concept of different thematic weeks, which contains besides products from food sector even products from non-food sector. The company has entered the Czech market as a discount store with agressive price policy and was percieved this way by customers, however then it changed its business model and has introduced a new concept through which it aims to offer quality products at the best prices. This new conception is presented mainly by the modernization of its stores, but also by other activites with aim to get better image and to target a new segment of customers. The purpose of this thesis is to describe and analyse these activities and channels, which the activities are carried out through, in form of marketing mix and Kotler's 4Ps. Another intention is to find out through primary quantitative research whether customers of Lidl still percieve the company as a cheap merchant, or as a succesful brand, which offers quality products. In addition, the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeA
dc.identifier.lisID990021918820106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV