Zobrazit minimální záznam

Present day-communication and language practise in the field of marketing from the prespective of marketing specialists
dc.contributor.advisorKlabíková Rábová, Tereza
dc.creatorKalousová, Kristýna
dc.date.accessioned2018-07-27T13:47:14Z
dc.date.available2018-07-27T13:47:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99247
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to outline an overview of language and language specifics which are used mainly by experts in the branch of marketing communication and PR as the part of a professional discourse. It describes the relationship between these language users and their lexicon. The aim of the thesis is not only to depict current trends of a unique slang and explain its function in the real communication of marketing communication and PR but also characterise a rational and emotional relationship of experts in marketing communication and PR. Nowadays, it is common to examine the language of advertisement but not the language of marketing communication and its practical usage and the reflection of the active language users, which is the merit of this bachelor thesis.en_US
dc.description.abstractBakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního diskurzu i funkčního stylu, a popisuje vztah těchto uživatelů k jazyku a k jimi užívané slovní zásobě. Cílem práce je jednak postihnout aktuální trendy ve tvoření specifického slangu a profesní mluvy oboru a vysvětlit jejich funkci v komunikační praxi oboru marketingové komunikace a PR, jednak charakterizovat racionální a emocionální vztah expertů na PR a marketingovou komunikaci k tomuto vyjadřování. V dnešní době je zkoumán především jazyk reklamy, nikoliv šířeji jazyk marketingové komunikace a jeho praktické užívání ani jeho reflexe samotnými aktivními uživateli, což představuje přínos práce.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectSlangcs_CZ
dc.subjectprofesní mluvacs_CZ
dc.subjectmarketingový slangcs_CZ
dc.subjectslangismuscs_CZ
dc.subjectprofesionalismuscs_CZ
dc.subjectsociolektismuscs_CZ
dc.subjectanglicismuscs_CZ
dc.subjectjazyk marketingucs_CZ
dc.subjectjazyk reklamycs_CZ
dc.subjectreklamní diskurzcs_CZ
dc.subjectSlangen_US
dc.subjectslang of marketingen_US
dc.subjectslangismen_US
dc.subjectprofesionalismen_US
dc.subjectsociolektismen_US
dc.subjectanglicismen_US
dc.subjectlanguage of marketingen_US
dc.subjectlanguage of advertisingen_US
dc.subjectdiscourse of advertisingen_US
dc.titleSoučasná vyjadřovací a jazyková praxe v oblasti marketingu z perspektivy marketingových specialistůcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-14
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId192544
dc.title.translatedPresent day-communication and language practise in the field of marketing from the prespective of marketing specialistsen_US
dc.contributor.refereeSchneiderová, Soňa
dc.identifier.aleph002191835
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce si klade za cíl podat přehled o současných jazykových prostředcích a jazykových specificích, jež jsou užívány zejména profesionály v oblasti marketingové komunikace a PR jako součásti specifického profesního diskurzu i funkčního stylu, a popisuje vztah těchto uživatelů k jazyku a k jimi užívané slovní zásobě. Cílem práce je jednak postihnout aktuální trendy ve tvoření specifického slangu a profesní mluvy oboru a vysvětlit jejich funkci v komunikační praxi oboru marketingové komunikace a PR, jednak charakterizovat racionální a emocionální vztah expertů na PR a marketingovou komunikaci k tomuto vyjadřování. V dnešní době je zkoumán především jazyk reklamy, nikoliv šířeji jazyk marketingové komunikace a jeho praktické užívání ani jeho reflexe samotnými aktivními uživateli, což představuje přínos práce.cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of the bachelor thesis is to outline an overview of language and language specifics which are used mainly by experts in the branch of marketing communication and PR as the part of a professional discourse. It describes the relationship between these language users and their lexicon. The aim of the thesis is not only to depict current trends of a unique slang and explain its function in the real communication of marketing communication and PR but also characterise a rational and emotional relationship of experts in marketing communication and PR. Nowadays, it is common to examine the language of advertisement but not the language of marketing communication and its practical usage and the reflection of the active language users, which is the merit of this bachelor thesis.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeD
dc.identifier.lisID990021918350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV