Problematika umeleckého trhu v kontexte online obchodovania v ére globalizácie.
The indication of the art market in the context of online trading in the era of the globalization
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/99238Identifikátory
SIS: 192919
Kolekce
- Kvalifikační práce [6714]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Hájek, Václav
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studium humanitní vzdělanosti
Katedra / ústav / klinika
Studium humanitní vzdělanosti - Kreativní modul
Datum obhajoby
14. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Dobře
Klíčová slova (česky)
umelecký trh, online obchodovanie, online galéria, globalizácia, vývoj umeleckého trhuKlíčová slova (anglicky)
art market, online trading, online gallery, globalization, developmet of the art marketCitace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Online reputation management jako nástroj pro změnu vnímání firmy
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLinhartová, Barbora (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2020)Datum obhajoby: 24. 6. 2020The aim of this bachelor's thesis is to present a modern concept called online reputation management, which deals with ensuring the most favorable reputation of companies on the internet and thus support their positive ... -
Zkušenost školních psycholožek a psychologů s online poradenstvím
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPakhtusov, Iurii (Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2022)Datum obhajoby: 16. 9. 2022This thesis explores the experiences of school psychologists with online counselling. The theoretical part has three chapters which discuss school psychology as a field of study, provide an insight into the current state ... -
Specifické psychologické fenomény online seznamování
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKretíková, Andrea (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2018)Datum obhajoby: 19. 6. 2018This bachelor thesis is focused on the cyber-psychological topic of online dating. Through international research's articles are defined specific psychological phenomena such as self- presentation and self-reflection ...