Zobrazit minimální záznam

Social marketing and it's impact in the Czech republic
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorŘíhová, Linda
dc.date.accessioned2018-07-27T13:29:30Z
dc.date.available2018-07-27T13:29:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99237
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectsociální marketingcs_CZ
dc.subjectstrategický sociální marketingcs_CZ
dc.subjectplýtvání jídlemcs_CZ
dc.subjectspolupráce stakeholderůcs_CZ
dc.subjectZachraň jídlocs_CZ
dc.subjectMinisterstvo životního prostředícs_CZ
dc.subjectMinisterstvo zemědělstvícs_CZ
dc.subjectsocial marketingen_US
dc.subjectstrategic social marketingen_US
dc.subjectstakeholder cooperationen_US
dc.subjectfood wasteen_US
dc.subjectZachran jidloen_US
dc.subjectMinistry of Agricultureen_US
dc.subjectMinistry of the Environmenten_US
dc.titleSociální marketing a jeho fungování v českém prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-14
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId192561
dc.title.translatedSocial marketing and it's impact in the Czech republicen_US
dc.contributor.refereeRosenfeldová, Jana
dc.identifier.aleph002191825
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeC
dc.identifier.lisID990021918250106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV