Show simple item record

The Impact of Online Marketing Practices on Perception of Privacy
dc.contributor.advisorRosenfeldová, Jana
dc.creatorŠimáková, Zuzana
dc.date.accessioned2018-07-27T13:36:51Z
dc.date.available2018-07-27T13:36:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99143
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the impact of online marketing practices on perception of privacy. For this purpose, the theoretical part of this thesis first presents different conceptions of privacy, that are most repeated in the discourse. This chapter focuses on the position of privacy in the context of marketing communication. After that The Czech Privacy Policy as well as the European Union Privacy Policy are described. The last chapter of theoretical part presents different online marketing practises that use customer data. The emphasis is on online behavioral targeting and related remarketing. In the practical part, semi-structured individual interviews are conducted to find out whether users are familiar with these online marketing practices, what they think about them and mainly how do these practices affect their perception of privacy.en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá vlivem online marketingových praktik na vnímání soukromí. Za tímto účelem je v teoretické části nejprve vymezen pojem soukromí. S ohledem na nesoulad při definování tohoto pojmu, jsou v práci představeny jednotlivé koncepty, které se v diskurzu nejčastěji opakují. Zvláštní pozornost je přitom věnována postavení soukromí v kontextu marketingové komunikace. Následně je popsána právní úprava ochrany soukromí a to, jak na úrovni vnitrostátní, tak na té evropské. V neposlední řadě jsou představeny jednotlivé online marketingové praktiky, které pro své fungování využívají právě osobní údaje zákazníků. Důraz je přitom kladen na online behaviorální cílení a s ním související remarketing. V praktické části jsou provedeny polostrukturované individuální rozhovory s cílem zjistit, zda uživatelé online marketingové praktiky představené v teoretické části znají, jaký na ně případně mají názor a zejména, jaký mají vliv na jejich vnímání soukromí.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectonline behaviorální cílenícs_CZ
dc.subjectremarketingcs_CZ
dc.subjectdata miningcs_CZ
dc.subjectsoukromícs_CZ
dc.subjectochrana soukromícs_CZ
dc.subjectosobní údajecs_CZ
dc.subjectvyužití osobních údajůcs_CZ
dc.subjectonline behavioral targetingen_US
dc.subjectremarketingen_US
dc.subjectdata miningen_US
dc.subjectprivacyen_US
dc.subjectprivacy protectionen_US
dc.subjectpersonal dataen_US
dc.subjectuse of personal dataen_US
dc.titleVliv online marketingových praktik na vnímání soukromícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-13
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId192590
dc.title.translatedThe Impact of Online Marketing Practices on Perception of Privacyen_US
dc.contributor.refereeBáča, Ladislav
dc.identifier.aleph002191714
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá vlivem online marketingových praktik na vnímání soukromí. Za tímto účelem je v teoretické části nejprve vymezen pojem soukromí. S ohledem na nesoulad při definování tohoto pojmu, jsou v práci představeny jednotlivé koncepty, které se v diskurzu nejčastěji opakují. Zvláštní pozornost je přitom věnována postavení soukromí v kontextu marketingové komunikace. Následně je popsána právní úprava ochrany soukromí a to, jak na úrovni vnitrostátní, tak na té evropské. V neposlední řadě jsou představeny jednotlivé online marketingové praktiky, které pro své fungování využívají právě osobní údaje zákazníků. Důraz je přitom kladen na online behaviorální cílení a s ním související remarketing. V praktické části jsou provedeny polostrukturované individuální rozhovory s cílem zjistit, zda uživatelé online marketingové praktiky představené v teoretické části znají, jaký na ně případně mají názor a zejména, jaký mají vliv na jejich vnímání soukromí.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the impact of online marketing practices on perception of privacy. For this purpose, the theoretical part of this thesis first presents different conceptions of privacy, that are most repeated in the discourse. This chapter focuses on the position of privacy in the context of marketing communication. After that The Czech Privacy Policy as well as the European Union Privacy Policy are described. The last chapter of theoretical part presents different online marketing practises that use customer data. The emphasis is on online behavioral targeting and related remarketing. In the practical part, semi-structured individual interviews are conducted to find out whether users are familiar with these online marketing practices, what they think about them and mainly how do these practices affect their perception of privacy.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV