Zobrazit minimální záznam

Willingness to pay for e-books in the Czech Republic
dc.contributor.advisorPolák, Petr
dc.creatorTomášková, Lenka
dc.date.accessioned2018-07-27T13:23:46Z
dc.date.available2018-07-27T13:23:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99130
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to explain willingness to pay for electronic books in the Czech Republic. Data were collected via online questionnaire. Using the logit model, following variables were identified to have significant influence on probability of buying an e-book. These variables are ownership of an e-book, online shopping, membership in the library, buying printed books, physical appearance of book and thinking about e-books as electronic documents which should be for free. Moreover, in case of printed book's price equals 270 CZK, respondents are willing to pay 132 CZK in average for an electronic version of the same title. Keywords ochota platit, e-kniha, logit, Česká republikaen_US
dc.description.abstractTato práce si dává za cíl zkoumat ochotu lidí platit za elektronické knihy v České republice. Data byla sesbírána pomocí online dotazníku. S pomocí logit modelu byly určeny proměnné, které mají signifikantní vliv na pravděpodobnost zakoupení e-knihy. Tyto proměnné jsou vlastnictví e-knihy, nakupování online, členství v knihovně, nákup tištěných knih, fyzický vzhled knihy a pohled na e-knihu jako na neplacený elektronický dokument. Dále práce zjistila, že v případě tištěné knihy s cenou 270 Kč, jsou respondenti ochotní zaplatit za elektronickou verzi v průměru 132 Kč. Klíčová slova ochota platit, e-kniha, logit, Česká republikacs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectochota platitcs_CZ
dc.subjecte-knihacs_CZ
dc.subjectlogitcs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectWTPen_US
dc.subjecte-booken_US
dc.subjectlogiten_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.titleOchota platit za e-knihy v ČRcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-13
dc.description.departmentInstitut ekonomických studiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Economic Studiesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId190806
dc.title.translatedWillingness to pay for e-books in the Czech Republicen_US
dc.contributor.refereeVotápková, Jana
dc.identifier.aleph002191701
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEconomics and Financeen_US
thesis.degree.disciplineEkonomie a financecs_CZ
thesis.degree.programEconomicsen_US
thesis.degree.programEkonomické teoriecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Institut ekonomických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Institute of Economic Studiesen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csEkonomie a financecs_CZ
uk.degree-discipline.enEconomics and Financeen_US
uk.degree-program.csEkonomické teoriecs_CZ
uk.degree-program.enEconomicsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato práce si dává za cíl zkoumat ochotu lidí platit za elektronické knihy v České republice. Data byla sesbírána pomocí online dotazníku. S pomocí logit modelu byly určeny proměnné, které mají signifikantní vliv na pravděpodobnost zakoupení e-knihy. Tyto proměnné jsou vlastnictví e-knihy, nakupování online, členství v knihovně, nákup tištěných knih, fyzický vzhled knihy a pohled na e-knihu jako na neplacený elektronický dokument. Dále práce zjistila, že v případě tištěné knihy s cenou 270 Kč, jsou respondenti ochotní zaplatit za elektronickou verzi v průměru 132 Kč. Klíčová slova ochota platit, e-kniha, logit, Česká republikacs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this bachelor thesis is to explain willingness to pay for electronic books in the Czech Republic. Data were collected via online questionnaire. Using the logit model, following variables were identified to have significant influence on probability of buying an e-book. These variables are ownership of an e-book, online shopping, membership in the library, buying printed books, physical appearance of book and thinking about e-books as electronic documents which should be for free. Moreover, in case of printed book's price equals 270 CZK, respondents are willing to pay 132 CZK in average for an electronic version of the same title. Keywords ochota platit, e-kniha, logit, Česká republikaen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut ekonomických studiícs_CZ
thesis.grade.codeB
dc.identifier.lisID990021917010106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV