Zobrazit minimální záznam

Swimming training in pre-school education
dc.contributor.advisorSvobodová, Irena
dc.creatorŠalomová, Zuzana
dc.date.accessioned2019-02-19T12:55:46Z
dc.date.available2019-02-19T12:55:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98938
dc.description.abstract1 ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou plaveckého výcviku a výuky v předškolním vzdělávání. Postihuje znalost základních plaveckých dovedností. Teoretická část se zaměřuje především na význam vodního prostředí, charakteristiku předškolního věku a metodiku plaveckého výcviku. Praktická část se zabývá průběhem plaveckého výcviku předškolních dětí v plavecké škole, sleduje a porovnává jednotlivé výukové metody a didaktické postupy během jednotlivých plaveckých lekcí. Práce obsahuje také několik grafů, reflektujících plaveckou úroveň dětí a dotazník pro rodiče. Cílem bakalářské práce bylo sledovat a porovnat jednotlivé výukové metody a didaktické postupy při plavecké výuce. V této práci byla použita metoda participantního pozorování, dále metoda empirického testu a metoda syntézy. Z výsledků je patrné, že se děti během výcviku zlepšily hned v několika plaveckých dovednostech, největší zlepšení bylo pozorováno u plavecké dovednosti potopení celé hlavy do vody, vznášení se na vodě (Floating) a přetočení se z jedné splývavé polohy do druhé. Obecně lze říct, že se ve všech plaveckých dovednostech zlepšilo alespoň jedno dítě. Smíšená metoda vyhovovala dětem nejvíce, plavecké dovednosti se děti učily touto metodou rychleji a byla pro ně přínosnější než ostatní metody. Ve všech případech byla smíšená...cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the issue of swimming training and tuition in pre-school education. It covers the knowledge of basic swimming skills. The theoretical part focuses mainly on the importance of the aquatic environment, on the characteristics of pre-school age and on the methodology of swimming training. The practical part deals with the course of swimming training of pre-school children in a swimming school, observes and compares individual teaching methods and didactic procedures, that were applied during the observed swimming lessons. The thesis also offers several charts, reflecting the swimming level of the observed children, and a questionnaire for parents. The aim of the bachelor thesis was to observe and compare individual teaching methods and didactic procedures in swimming lessons. In this paper, I worked according to the method of participatory observation, empirical test method and synthesis method. It is clear from the results that the children improved several swimming skills during the training, the greatest improvement has been observed at the swimming skill of submerging the whole head into water, floating and turning from one flowing position to another. Generally, at least one child has improved in all swimming skills. The combined method was the best suited one for...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectplavecký výcvikcs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectplavánícs_CZ
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectplavecké způsobycs_CZ
dc.subjectplavecké dovednostics_CZ
dc.subjectpplavecké pomůckycs_CZ
dc.subjectswimming trainingen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectswimmingen_US
dc.subjectpre-school educationen_US
dc.subjectswimming methodsen_US
dc.subjectswimming skillsen_US
dc.subjectplowing aidsen_US
dc.titlePlavecký výcvik v předškolním vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-21
dc.description.departmentKatedra tělesné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId196528
dc.title.translatedSwimming training in pre-school educationen_US
dc.contributor.refereeKuhnová, Věra
dc.identifier.aleph002191334
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra tělesné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.cs1 ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou plaveckého výcviku a výuky v předškolním vzdělávání. Postihuje znalost základních plaveckých dovedností. Teoretická část se zaměřuje především na význam vodního prostředí, charakteristiku předškolního věku a metodiku plaveckého výcviku. Praktická část se zabývá průběhem plaveckého výcviku předškolních dětí v plavecké škole, sleduje a porovnává jednotlivé výukové metody a didaktické postupy během jednotlivých plaveckých lekcí. Práce obsahuje také několik grafů, reflektujících plaveckou úroveň dětí a dotazník pro rodiče. Cílem bakalářské práce bylo sledovat a porovnat jednotlivé výukové metody a didaktické postupy při plavecké výuce. V této práci byla použita metoda participantního pozorování, dále metoda empirického testu a metoda syntézy. Z výsledků je patrné, že se děti během výcviku zlepšily hned v několika plaveckých dovednostech, největší zlepšení bylo pozorováno u plavecké dovednosti potopení celé hlavy do vody, vznášení se na vodě (Floating) a přetočení se z jedné splývavé polohy do druhé. Obecně lze říct, že se ve všech plaveckých dovednostech zlepšilo alespoň jedno dítě. Smíšená metoda vyhovovala dětem nejvíce, plavecké dovednosti se děti učily touto metodou rychleji a byla pro ně přínosnější než ostatní metody. Ve všech případech byla smíšená...cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with the issue of swimming training and tuition in pre-school education. It covers the knowledge of basic swimming skills. The theoretical part focuses mainly on the importance of the aquatic environment, on the characteristics of pre-school age and on the methodology of swimming training. The practical part deals with the course of swimming training of pre-school children in a swimming school, observes and compares individual teaching methods and didactic procedures, that were applied during the observed swimming lessons. The thesis also offers several charts, reflecting the swimming level of the observed children, and a questionnaire for parents. The aim of the bachelor thesis was to observe and compare individual teaching methods and didactic procedures in swimming lessons. In this paper, I worked according to the method of participatory observation, empirical test method and synthesis method. It is clear from the results that the children improved several swimming skills during the training, the greatest improvement has been observed at the swimming skill of submerging the whole head into water, floating and turning from one flowing position to another. Generally, at least one child has improved in all swimming skills. The combined method was the best suited one for...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra tělesné výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021913340106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV