Show simple item record

School Management Evaluation and Selfevaluation
dc.contributor.advisorTrunda, Jiří
dc.creatorGeringová, Lenka
dc.date.accessioned2019-02-19T14:18:52Z
dc.date.available2019-02-19T14:18:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98648
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na průběh evaluace a autoevaluace školského managementu ve střediscích volného času (dále jen SVČ) ve Středočeském kraji a v Praze. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a zda vůbec evaluace a autoevaluace školského managementu v SVČ probíhá, a to včetně zdrojů, metod a kritérií, které jsou používány. V teoretické části diplomové práce je vymezen původ a význam pojmu evaluace a autoevaluace a představení hlavních teorií této disciplíny v rámci tzv. Stromu evaluačních teorií. Dále je zde SVČ zařazeno do systému českého školství a typů vzdělávání, formálního, neformálního vzdělávání a informálního učení. Jednotlivé kapitoly se zabývají obecným představením organizace SVČ, vymezením školského managementu (včetně zákonem stanovených požadavků na vzdělání), evaluačními nástroji, projekty, metodami, kompetencemi a kompetenčními modely středního managementu v SVČ. Jsou zde představeny evaluační nástroje vytvořené pro potřeby SVČ, především online systém OLINA. V empirické části jsou data zpracována kombinací kvantitativního šetření (dotazníkové šetření v SVČ Středočeského kraje a Prahy) a případové studie, kdy analýza aktuálního stavu evaluace a autoevaluace ve vybraném SVČ mapuje procesy evaluace a využívání výsledků těchto procesů pro podporu profesního rozvoje středního...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is focused on process of evaluation and self-evaluation of school-management in leisure time centres in Central Bohemia and Prague. The thesis aims to discover how and whether at all evaluation and self-evaluation of school-management takes place in leisure centres, including sources, methods and criterias being used. In theoretical part we define origin and meaning of the evaluation and self-evaluation concept and we present main thoeries of this discipline in so called Evaluation theory tree. Then, Leisure time centres are classified presented in context of Czech school system and types of education - informal, non-formal and formal. Individual chapters deal with general presentation of leisure time centres, definition of school management (including legal requirements concerning their education), evaluation tools, projects, methods, competences and competence models of middle management in leisure time centres. We also introduce here evaluation tools created for leisure time centres, especially online system Olina. In empirical part we combine quantitative design of research (survey among leisure time centres in Central Bohemia and Prague) and case study in chosen centre. Analysis of current state of evaluation in chosen leisure time centre is focused on evaluation processes and on...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectStřediska volného časucs_CZ
dc.subjectsystém evaluacecs_CZ
dc.subjectautoevaluacecs_CZ
dc.subjectnástroje evaluacecs_CZ
dc.subjectStředočeský krajcs_CZ
dc.subjectškolský managementcs_CZ
dc.subjectLeisure Centresen_US
dc.subjectevaluation systemen_US
dc.subjectselfevaluationen_US
dc.subjectevaluation instrumentsen_US
dc.subjectCentral Bohemia regionen_US
dc.subjectschool managementen_US
dc.titleEvaluace a autoevaluace školského managementucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-31
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId163032
dc.title.translatedSchool Management Evaluation and Selfevaluationen_US
dc.contributor.refereeSvobodová, Zuzana
dc.identifier.aleph002190405
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na průběh evaluace a autoevaluace školského managementu ve střediscích volného času (dále jen SVČ) ve Středočeském kraji a v Praze. Cílem práce je zjistit, jakým způsobem a zda vůbec evaluace a autoevaluace školského managementu v SVČ probíhá, a to včetně zdrojů, metod a kritérií, které jsou používány. V teoretické části diplomové práce je vymezen původ a význam pojmu evaluace a autoevaluace a představení hlavních teorií této disciplíny v rámci tzv. Stromu evaluačních teorií. Dále je zde SVČ zařazeno do systému českého školství a typů vzdělávání, formálního, neformálního vzdělávání a informálního učení. Jednotlivé kapitoly se zabývají obecným představením organizace SVČ, vymezením školského managementu (včetně zákonem stanovených požadavků na vzdělání), evaluačními nástroji, projekty, metodami, kompetencemi a kompetenčními modely středního managementu v SVČ. Jsou zde představeny evaluační nástroje vytvořené pro potřeby SVČ, především online systém OLINA. V empirické části jsou data zpracována kombinací kvantitativního šetření (dotazníkové šetření v SVČ Středočeského kraje a Prahy) a případové studie, kdy analýza aktuálního stavu evaluace a autoevaluace ve vybraném SVČ mapuje procesy evaluace a využívání výsledků těchto procesů pro podporu profesního rozvoje středního...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is focused on process of evaluation and self-evaluation of school-management in leisure time centres in Central Bohemia and Prague. The thesis aims to discover how and whether at all evaluation and self-evaluation of school-management takes place in leisure centres, including sources, methods and criterias being used. In theoretical part we define origin and meaning of the evaluation and self-evaluation concept and we present main thoeries of this discipline in so called Evaluation theory tree. Then, Leisure time centres are classified presented in context of Czech school system and types of education - informal, non-formal and formal. Individual chapters deal with general presentation of leisure time centres, definition of school management (including legal requirements concerning their education), evaluation tools, projects, methods, competences and competence models of middle management in leisure time centres. We also introduce here evaluation tools created for leisure time centres, especially online system Olina. In empirical part we combine quantitative design of research (survey among leisure time centres in Central Bohemia and Prague) and case study in chosen centre. Analysis of current state of evaluation in chosen leisure time centre is focused on evaluation processes and on...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV