Zobrazit minimální záznam

Quality Ensuring of Universities in the Czech Republic Through Evaluation of the Educational Activities
dc.contributor.advisorŠikýř, Martin
dc.creatorHoráková, Hana
dc.date.accessioned2019-02-19T12:36:49Z
dc.date.available2019-02-19T12:36:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98616
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou evaluace a systémového nastavení zajištění kvality vzdělávací činnosti vysokých škol v České republice. Vymezuje postavení vysokých škol v rámci vzdělávacího systému, jejich členění dle typu poskytovaných studijních programů a podání aktuálního přehledu v současnosti působících vysokých škol v ČR, poskytuje náhled na světové žebříčky, jejich historii a postavení českých škol v nich, dále osvětluje pojem evaluace ve vzdělávání, rozdíl mezi vnitřním a vnějším hodnocením. Současně též představuje činnost Národního akreditačního úřadu pro vysoké školství a jeho odlišnost od předcházející Akreditační komise. Empirické šetření této diplomové práce se zaměřuje pomocí obsahové analýzy vnitřních dokumentů vybraných vysokých škol vztahujících se k problematice hodnocení a nastavení vnitřních systémů zabezpečení kvality vzdělávací činnosti, na odhalení předností a nedostatků nastavení současného systémů hodnocení kvality vzdělávací činnosti vysokých škol. KLÍČOVÁ SLOVA Evaluace, hodnocení, kvalita, vysoké školy, vzdělávací činnostcs_CZ
dc.description.abstractThis diploma thesis concerns with issues of evaluation and systemic procuring of educational activities of universities in the Czech Republic. It defines status of universities in the framework of educational system, their classification according to the type of providing curriculum and submission of actual overview regarding to the universities which operate in the Czech Republic in the present day. It provides view to the world rankings, their history and position of Czech universities in them. Further, it clarifies the term of evaluation in education and the difference between inner and outer evaluation. At the same time, it introduces the activity of the National Accreditation Bureau for Higher Education and its distinction from antecedent Committee of Accreditation. The empirical research of this diploma thesis is concentrated on revealing the advantages and disadvantages of the setting in the actual system of the quality of educational activities in the Czech universities. Everything mentioned is possible thanks to using the content analysis of inner documents from selected universities dealing with the problems of evaluation and setting the inner systems ensuring the quality of educational activities. KEYWORDS Assessment, education, evaluation, quality, universityen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectEvaluacecs_CZ
dc.subjecthodnocenícs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectvysoké školycs_CZ
dc.subjectvzdělávací činnostcs_CZ
dc.subjectAssessmenten_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectevaluationen_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectuniversityen_US
dc.titleZajištění kvality vysokých škol v ČR prostřednictvím evaluace vzdělávací činnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-31
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId194608
dc.title.translatedQuality Ensuring of Universities in the Czech Republic Through Evaluation of the Educational Activitiesen_US
dc.contributor.refereeŠafránková, Jana Marie
dc.identifier.aleph002190373
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou evaluace a systémového nastavení zajištění kvality vzdělávací činnosti vysokých škol v České republice. Vymezuje postavení vysokých škol v rámci vzdělávacího systému, jejich členění dle typu poskytovaných studijních programů a podání aktuálního přehledu v současnosti působících vysokých škol v ČR, poskytuje náhled na světové žebříčky, jejich historii a postavení českých škol v nich, dále osvětluje pojem evaluace ve vzdělávání, rozdíl mezi vnitřním a vnějším hodnocením. Současně též představuje činnost Národního akreditačního úřadu pro vysoké školství a jeho odlišnost od předcházející Akreditační komise. Empirické šetření této diplomové práce se zaměřuje pomocí obsahové analýzy vnitřních dokumentů vybraných vysokých škol vztahujících se k problematice hodnocení a nastavení vnitřních systémů zabezpečení kvality vzdělávací činnosti, na odhalení předností a nedostatků nastavení současného systémů hodnocení kvality vzdělávací činnosti vysokých škol. KLÍČOVÁ SLOVA Evaluace, hodnocení, kvalita, vysoké školy, vzdělávací činnostcs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis concerns with issues of evaluation and systemic procuring of educational activities of universities in the Czech Republic. It defines status of universities in the framework of educational system, their classification according to the type of providing curriculum and submission of actual overview regarding to the universities which operate in the Czech Republic in the present day. It provides view to the world rankings, their history and position of Czech universities in them. Further, it clarifies the term of evaluation in education and the difference between inner and outer evaluation. At the same time, it introduces the activity of the National Accreditation Bureau for Higher Education and its distinction from antecedent Committee of Accreditation. The empirical research of this diploma thesis is concentrated on revealing the advantages and disadvantages of the setting in the actual system of the quality of educational activities in the Czech universities. Everything mentioned is possible thanks to using the content analysis of inner documents from selected universities dealing with the problems of evaluation and setting the inner systems ensuring the quality of educational activities. KEYWORDS Assessment, education, evaluation, quality, universityen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021903730106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV