Show simple item record

Further education of pedagogical staff in pre-school education of children with ADHD
dc.contributor.advisorDvořáková, Miroslava
dc.creatorLajmarová, Soňa
dc.date.accessioned2019-02-19T12:29:41Z
dc.date.available2019-02-19T12:29:41Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98602
dc.description.abstractBakalářská práce s tématem "Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti předškolního vzdělávání dětí s ADHD" má za úkol vyzdvihnout důležitost dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání. Předložením souborných teoretických poznatků chci poskytnout informace pedagogům mateřských škol, kteří se vzhledem k povinnému předškolnímu vzdělávání a inkluzi setkávají s projevy dětí postižených neuro- vývojovou poruchou ADHD. Mým cílem je zmapovat situaci na vzorku MŠ v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a zjistit, jak pedagogové využívají při vzdělávání dětí s projevy ADHD získané poznatky. Hlavním nástrojem zjišťovaných položek je dotazníkové šetření, které shromažďuje obecná data respondentů, četnost a druhy podpory speciálních vzdělávacích potřeb dětí. V závěrečné části se zaměřuji na účinnost dalšího vzdělávání a motivaci pedagogů vzdělávat se a využívat nové poznatky v praxi. Vyhodnocením zjišťovaných položek si kladu za cíl poskytnout mateřským školám zpětnou vazbu o současné situaci ve vybraných subjektech, dále stanovit návrh opatření, který bude zaměřen na další vzdělávání pedagogických pracovníků a aplikaci získaných kompetencí při vzdělávání dětí s projevy ADHD.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectmateřské školycs_CZ
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs_CZ
dc.subjectdalší vzdělávání pedagogických pracovníkůcs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.subjectspecial educational needsen_US
dc.subjectfurther education training of teachersen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.titleDalší vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti předškolního vzdělávání dětí s ADHDcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-23
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId198378
dc.title.translatedFurther education of pedagogical staff in pre-school education of children with ADHDen_US
dc.contributor.refereeTureckiová, Michaela
dc.identifier.aleph002190359
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce s tématem "Další vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti předškolního vzdělávání dětí s ADHD" má za úkol vyzdvihnout důležitost dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků v předškolním vzdělávání. Předložením souborných teoretických poznatků chci poskytnout informace pedagogům mateřských škol, kteří se vzhledem k povinnému předškolnímu vzdělávání a inkluzi setkávají s projevy dětí postižených neuro- vývojovou poruchou ADHD. Mým cílem je zmapovat situaci na vzorku MŠ v dalším vzdělávání pedagogických pracovníků a zjistit, jak pedagogové využívají při vzdělávání dětí s projevy ADHD získané poznatky. Hlavním nástrojem zjišťovaných položek je dotazníkové šetření, které shromažďuje obecná data respondentů, četnost a druhy podpory speciálních vzdělávacích potřeb dětí. V závěrečné části se zaměřuji na účinnost dalšího vzdělávání a motivaci pedagogů vzdělávat se a využívat nové poznatky v praxi. Vyhodnocením zjišťovaných položek si kladu za cíl poskytnout mateřským školám zpětnou vazbu o současné situaci ve vybraných subjektech, dále stanovit návrh opatření, který bude zaměřen na další vzdělávání pedagogických pracovníků a aplikaci získaných kompetencí při vzdělávání dětí s projevy ADHD.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code3
dc.identifier.lisID990021903590106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV