Zobrazit minimální záznam

Analysis of educational needs of assistants to pedagogues at elementary schools of municipality with extended competence Otrokovice
dc.contributor.advisorDvořáková, Miroslava
dc.creatorJavoříková, Marcela
dc.date.accessioned2019-02-19T12:28:56Z
dc.date.available2019-02-19T12:28:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98600
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou a identifikací vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga v základních školách na území ORP (obce s rozšířenou působností) Otrokovice. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vzdělávací potřeby mají asistenti pedagoga v základních školách v ORP Otrokovice. Teoretická část definuje východiska související se vzděláváním v organizaci, analýzou vzdělávacích potřeb, pojmem asistent pedagoga, jeho legislativním ukotvením i náplní práce. Empirická část zkoumá prostřednictvím obsahové analýzy dokumentů a dotazování vzdělávací potřeby asistentů pedagoga ve vybraném území. Výsledkem šetření je zjištění vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga v obci s rozšířenou působností Otrokovice. Obsahová analýza dokumentů posloužila k získání informací o tom, jaké činnosti požadují po svých zaměstnancích ředitelé škol v náplních práce. Tyto konkrétní činnosti se staly podkladem pro dotazníkové šetření, jehož se zúčastnili asistenti pedagoga pracující v základních školách obce s rozšířenou působností Otrokovice a ředitelé škol. Dotazníkové šetření umožnilo konkretizovat oblasti, v nichž asistenti pedagoga cítí vzdělávací potřebu. Jejich požadavky na vzdělávací oblasti jsem porovnala s tím, co jako vzdělávací potřeby u svých zaměstnanců vnímají ředitelé škol. Se závěry šetření jsem seznámila...cs_CZ
dc.description.abstractThe present Bachelor thesis deals with the analysis and identification of the training needs of the teaching assistants at elementary schools in the territory of the municipality with extended powers (MEP) Otrokovice. The purpose of the Bachelor thesis is to identify the training needs of the teaching assistants working at primary schools in MEP Otrokovice. The theoretical section defines the starting points associated with the training in an organization, the training need analysis, the term "teaching assistant", its legislative support and job duties. The empirical section uses content analysis of documents and a survey to examine the training needs of teaching assistants in the selected territory. The result of the survey is the identification of teaching assistants' training needs in the municipality with extended powers Otrokovice. The consent analysis of documents provided information about the activities required as job duties from employees by head teachers. Such specific activities formed the basis for a survey whose respondents included teaching assistants working at primary schools in the municipality with extended powers Otrokovice and the head teachers. The survey allowed for the identification of the areas in which the teaching assistants felt the training need. Their requirements for...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectvzdělávání a rozvoj zaměstnancůcs_CZ
dc.subjectvzdělávací potřebacs_CZ
dc.subjectanalýza vzdělávacích potřebcs_CZ
dc.subjectasistent pedagogacs_CZ
dc.subjectnáplň práce asistenta pedagogacs_CZ
dc.subjectEmployee training and developmenten_US
dc.subjecttraining needen_US
dc.subjecttraining need analysisen_US
dc.subjectteaching assistanten_US
dc.subjectteching assistant's job dutiesen_US
dc.titleAnalýza vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga na základních školách obce s rozšířenou působností Otrokovicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-23
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId198233
dc.title.translatedAnalysis of educational needs of assistants to pedagogues at elementary schools of municipality with extended competence Otrokoviceen_US
dc.contributor.refereeUrbanová, Eva
dc.identifier.aleph002190357
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá analýzou a identifikací vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga v základních školách na území ORP (obce s rozšířenou působností) Otrokovice. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké vzdělávací potřeby mají asistenti pedagoga v základních školách v ORP Otrokovice. Teoretická část definuje východiska související se vzděláváním v organizaci, analýzou vzdělávacích potřeb, pojmem asistent pedagoga, jeho legislativním ukotvením i náplní práce. Empirická část zkoumá prostřednictvím obsahové analýzy dokumentů a dotazování vzdělávací potřeby asistentů pedagoga ve vybraném území. Výsledkem šetření je zjištění vzdělávacích potřeb asistentů pedagoga v obci s rozšířenou působností Otrokovice. Obsahová analýza dokumentů posloužila k získání informací o tom, jaké činnosti požadují po svých zaměstnancích ředitelé škol v náplních práce. Tyto konkrétní činnosti se staly podkladem pro dotazníkové šetření, jehož se zúčastnili asistenti pedagoga pracující v základních školách obce s rozšířenou působností Otrokovice a ředitelé škol. Dotazníkové šetření umožnilo konkretizovat oblasti, v nichž asistenti pedagoga cítí vzdělávací potřebu. Jejich požadavky na vzdělávací oblasti jsem porovnala s tím, co jako vzdělávací potřeby u svých zaměstnanců vnímají ředitelé škol. Se závěry šetření jsem seznámila...cs_CZ
uk.abstract.enThe present Bachelor thesis deals with the analysis and identification of the training needs of the teaching assistants at elementary schools in the territory of the municipality with extended powers (MEP) Otrokovice. The purpose of the Bachelor thesis is to identify the training needs of the teaching assistants working at primary schools in MEP Otrokovice. The theoretical section defines the starting points associated with the training in an organization, the training need analysis, the term "teaching assistant", its legislative support and job duties. The empirical section uses content analysis of documents and a survey to examine the training needs of teaching assistants in the selected territory. The result of the survey is the identification of teaching assistants' training needs in the municipality with extended powers Otrokovice. The consent analysis of documents provided information about the activities required as job duties from employees by head teachers. Such specific activities formed the basis for a survey whose respondents included teaching assistants working at primary schools in the municipality with extended powers Otrokovice and the head teachers. The survey allowed for the identification of the areas in which the teaching assistants felt the training need. Their requirements for...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021903570106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV