Zobrazit minimální záznam

Problems of the qualification of teachers of secondary schools in the Central Bohemian Region in the context of school management
dc.contributor.advisorKitzberger, Jindřich
dc.creatorPoláčková, Hedvika
dc.date.accessioned2019-02-19T12:26:02Z
dc.date.available2019-02-19T12:26:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98594
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zacílena na střední školy ve Středočeském kraji a zabývá se problematikou oborné kvalifikace pedagogických pracovníků, jež je legislativně vymezena v zákoně č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. A to v souvislosti s ukončením přechodného období a ukončením platnosti plošné výjimky tohoto zákona k 31. 12. 2014, kdy mohli být zaměstnáváni i nekvalifikovaní pedagogičtí pracovníci. Definuje požadavky na pedagogické pracovníky, zejména pak na odbornou kvalifikaci učitelů středních škol ve Středočeském kraji, vyjma učitelů vzdělávajících ve třídě nebo škole zřízené pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se termínem kvalifikace z pohledu zákona i kompetence pracovníka. Vymezuje problematiku naplnění požadavků kvalifikovanosti s dopady na řízení školy. Mapuje jev uplatnění výjimek stanovených zákonem a četnost tohoto jevu. V závěru vyhodnocuje a analyzuje stav a míru kvalifikovanosti učitelů působících ve středních školách Středočeského kraje.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is aimed at secondary schools in the Central Bohemia region and deals with the problems of the qualification of teaching staff, which is legislatively defined in Act 563/2004 Coll., on pedagogical workers. In connection with the termination of the transitional period and the expiry date of this law, the exceptions area 31. 12. 2014, when they could be employed even unskilled youth workers. Defines the requirements for teaching staff, particularly at the professional qualifications of teachers of secondary schools in the central region, except for the educators in the classroom or school set up for pupils with special educational needs. It deals with the term qualification from the perspective of law and the competence of the worker. Defines the requirements of competence issues with implications on the management of the school. Maps the phenomenon applying the exception provided for by law, and the frequency of this phenomenon. In conclusion, it evaluates and analyzes the status and level of competence of teachers working in secondary schools the Central Bohemia region.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpedagogický pracovníkcs_CZ
dc.subjectodborná (profesní) kvalifikacecs_CZ
dc.subjectvzdělánícs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectškolský managementcs_CZ
dc.subjectstřední školstvícs_CZ
dc.subjectpedagogueen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectvocational qualificationen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectthe school managementen_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.titleProblematika kvalifikovanosti pedagogických pracovníků středních škol ve Středočeském kraji v kontextu řízení školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-29
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId196092
dc.title.translatedProblems of the qualification of teachers of secondary schools in the Central Bohemian Region in the context of school managementen_US
dc.contributor.refereeUrbanová, Eva
dc.identifier.aleph002190351
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSchool Managementen_US
thesis.degree.disciplineŠkolský managementcs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csŠkolský managementcs_CZ
uk.degree-discipline.enSchool Managementen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce je zacílena na střední školy ve Středočeském kraji a zabývá se problematikou oborné kvalifikace pedagogických pracovníků, jež je legislativně vymezena v zákoně č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících. A to v souvislosti s ukončením přechodného období a ukončením platnosti plošné výjimky tohoto zákona k 31. 12. 2014, kdy mohli být zaměstnáváni i nekvalifikovaní pedagogičtí pracovníci. Definuje požadavky na pedagogické pracovníky, zejména pak na odbornou kvalifikaci učitelů středních škol ve Středočeském kraji, vyjma učitelů vzdělávajících ve třídě nebo škole zřízené pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se termínem kvalifikace z pohledu zákona i kompetence pracovníka. Vymezuje problematiku naplnění požadavků kvalifikovanosti s dopady na řízení školy. Mapuje jev uplatnění výjimek stanovených zákonem a četnost tohoto jevu. V závěru vyhodnocuje a analyzuje stav a míru kvalifikovanosti učitelů působících ve středních školách Středočeského kraje.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is aimed at secondary schools in the Central Bohemia region and deals with the problems of the qualification of teaching staff, which is legislatively defined in Act 563/2004 Coll., on pedagogical workers. In connection with the termination of the transitional period and the expiry date of this law, the exceptions area 31. 12. 2014, when they could be employed even unskilled youth workers. Defines the requirements for teaching staff, particularly at the professional qualifications of teachers of secondary schools in the central region, except for the educators in the classroom or school set up for pupils with special educational needs. It deals with the term qualification from the perspective of law and the competence of the worker. Defines the requirements of competence issues with implications on the management of the school. Maps the phenomenon applying the exception provided for by law, and the frequency of this phenomenon. In conclusion, it evaluates and analyzes the status and level of competence of teachers working in secondary schools the Central Bohemia region.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code3
dc.identifier.lisID990021903510106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV