Zobrazit minimální záznam

Personnel marketing at Higher Education Institutions
Personální marketing na vysokých školách
dc.contributor.advisorTureckiová, Michaela
dc.creatorŠutková, Lucia
dc.date.accessioned2019-02-19T12:25:02Z
dc.date.available2019-02-19T12:25:02Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/98592
dc.description.abstractDiplomová práce "Personální marketing na vysokých školách" se ve své teoretické části zabývá popisem personálního marketingu, jeho definicí a významem. První kapitola teoretické části práce popisuje jeho rozdělení na externí a interní personální marketing. Druhá kapitola se zaměřuje na vybrané činnosti externího personálního marketingu na vysokých školách, budování image školy a využívání sociálních sítí k získávání nových pracovníků. Ve třetí kapitole jsou blíže popsané vybrané činnosti interního personálního marketingu na vysokých školách, konkrétně vnitřní komunikace, organizační kultura a rozvoj a vzdělávání zaměstnanců vysokých škol. Ve výzkumné části práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumáno využívání personálního marketingu na vysokých školách, které je doplněno analýzou zveřejňování volných pracovních pozic na internetových stránkách vysokých škol. Na základě výsledků provedených šetření jsou v závěru práce poskytnuté návrhy a doporučení ke zkvalitnění personálního marketingu na vysokých školách. Cílem diplomové práce je prostřednictvím vybraných činností personálního marketingu popsat jeho využitelnost na vysokých školách. KLÍČOVÁ SLOVA personální marketing, zaměstnanci vysoké školy, image školy, sociální sítě, vnitřní komunikacecs_CZ
dc.description.abstractThe diploma thesis "Personnel Marketing at Higher Education Institutions" deals, in its theoretical part, with the description of personnel marketing, its definition and meaning. The first chapter of the theoretical part describes its division into external and internal personnel marketing. The second chapter focuses on the selected activities of external personnel marketing at higher education institutions, building a school image and using social networks to recruit new workers. The third chapter describes selected activities of internal personnel marketing, namely internal communication, organizational culture and development and education of staff. In the research part, the questionnaire survey explores the use of personnel marketing at higher education institutions, supplemented by an analysis of the publication of vacancies on the websites of aforementioned institutions. On the basis of the results of the investigations, at the end of the thesis, proposals and recommendations for improvement of personnel marketing are provided. The aim of the diploma thesis is to describe the applicability of personnel marketing at higher education institutions through its selected activities. KEYWORDS personnel marketing, high school staff, image of the school, social networks, internal communicationen_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectpersonální marketingcs_CZ
dc.subjectzaměstnanci vysoké školycs_CZ
dc.subjectimage školycs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectvnitřní komunikacecs_CZ
dc.subjectpersonnel marketingen_US
dc.subjecthigh school staffen_US
dc.subjectimage of the schoolen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectinternal communicationen_US
dc.titlePersonálny marketing na vysokých školáchsk_SK
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-31
dc.description.departmentKatedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId195334
dc.title.translatedPersonnel marketing at Higher Education Institutionsen_US
dc.title.translatedPersonální marketing na vysokých školáchcs_CZ
dc.contributor.refereeDvořáková, Miroslava
dc.identifier.aleph002190349
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Personální marketing na vysokých školách" se ve své teoretické části zabývá popisem personálního marketingu, jeho definicí a významem. První kapitola teoretické části práce popisuje jeho rozdělení na externí a interní personální marketing. Druhá kapitola se zaměřuje na vybrané činnosti externího personálního marketingu na vysokých školách, budování image školy a využívání sociálních sítí k získávání nových pracovníků. Ve třetí kapitole jsou blíže popsané vybrané činnosti interního personálního marketingu na vysokých školách, konkrétně vnitřní komunikace, organizační kultura a rozvoj a vzdělávání zaměstnanců vysokých škol. Ve výzkumné části práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumáno využívání personálního marketingu na vysokých školách, které je doplněno analýzou zveřejňování volných pracovních pozic na internetových stránkách vysokých škol. Na základě výsledků provedených šetření jsou v závěru práce poskytnuté návrhy a doporučení ke zkvalitnění personálního marketingu na vysokých školách. Cílem diplomové práce je prostřednictvím vybraných činností personálního marketingu popsat jeho využitelnost na vysokých školách. KLÍČOVÁ SLOVA personální marketing, zaměstnanci vysoké školy, image školy, sociální sítě, vnitřní komunikacecs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis "Personnel Marketing at Higher Education Institutions" deals, in its theoretical part, with the description of personnel marketing, its definition and meaning. The first chapter of the theoretical part describes its division into external and internal personnel marketing. The second chapter focuses on the selected activities of external personnel marketing at higher education institutions, building a school image and using social networks to recruit new workers. The third chapter describes selected activities of internal personnel marketing, namely internal communication, organizational culture and development and education of staff. In the research part, the questionnaire survey explores the use of personnel marketing at higher education institutions, supplemented by an analysis of the publication of vacancies on the websites of aforementioned institutions. On the basis of the results of the investigations, at the end of the thesis, proposals and recommendations for improvement of personnel marketing are provided. The aim of the diploma thesis is to describe the applicability of personnel marketing at higher education institutions through its selected activities. KEYWORDS personnel marketing, high school staff, image of the school, social networks, internal communicationen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra andragogiky a managementu vzdělávánícs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021903490106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV