Show simple item record

Corporate Image and Identity of Basketball Clubs and their Usage for Business Activity
dc.contributor.advisorBerka, Pavel
dc.creatorPillár, Pavel
dc.date.accessioned2017-03-27T11:35:56Z
dc.date.available2017-03-27T11:35:56Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/983
dc.description.abstractNázev práce: Podniková identita a image basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti. Title of work: Corporate image and identity of basketbal! clubs and their usage for business acitivity. Cíl práce: Seznárrůt se s problematikou podnikové identity a image a představit si její využití pro obchodní činnost profesionálních basketbalových klubů. Charakteristika image a identity basketbalu v ČR s důrazem na postavení nejvyšší mužské basketbalové ligy. Porovnání stavu image a identity u tří vybraných celků nejvyšší české basketbalové soutěže mužů. Metoda: Použití metody hloubkových rozhovorů, respektive interview s experty. Studium interních materiálů i archivů České basketbalové federace. Pro porovnání image použita SWOT analýza. Výsledky: Mohou pomoci k pochopení důležitosti image a identity pro obchodní činnost profesionálních sportovních klubů. Doporučení mohou sloužit českému basketbalu k vylepšení jeho pozice a k rozpoznání příležitostí, které propracovaná image nabízí. 2cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titlePodniková image a identita basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2006
dcterms.dateAccepted2006-05-20
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29421
dc.title.translatedCorporate Image and Identity of Basketball Clubs and their Usage for Business Activityen_US
dc.contributor.refereeŠesták, Zdeněk
dc.identifier.aleph000905081
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev práce: Podniková identita a image basketbalových klubů a jejich využití v obchodní činnosti. Title of work: Corporate image and identity of basketbal! clubs and their usage for business acitivity. Cíl práce: Seznárrůt se s problematikou podnikové identity a image a představit si její využití pro obchodní činnost profesionálních basketbalových klubů. Charakteristika image a identity basketbalu v ČR s důrazem na postavení nejvyšší mužské basketbalové ligy. Porovnání stavu image a identity u tří vybraných celků nejvyšší české basketbalové soutěže mužů. Metoda: Použití metody hloubkových rozhovorů, respektive interview s experty. Studium interních materiálů i archivů České basketbalové federace. Pro porovnání image použita SWOT analýza. Výsledky: Mohou pomoci k pochopení důležitosti image a identity pro obchodní činnost profesionálních sportovních klubů. Doporučení mohou sloužit českému basketbalu k vylepšení jeho pozice a k rozpoznání příležitostí, které propracovaná image nabízí. 2cs_CZ
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV