Show simple item record

Creation of markerting communication within the business plan of the new created e-shop
dc.contributor.advisorRuda, Tomáš
dc.creatorOliva, Matěj
dc.date.accessioned2018-10-10T17:32:30Z
dc.date.available2018-10-10T17:32:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/97795
dc.description.abstractTitle: Creation of marketing communication within the business plan of the new created e-shop Objective: The main goal of the final diploma thesis will be the creation of marketing communication for the new created online store. Methods: The theoretical and practical knowledge of internet marketing acquired during the study of the issue and in the long-term employment relationship in the area of social media was used to write the final diploma thesis. It were used qualitative research methods, such as focus group and in-depth interview. Also these methods of qualitative research together with informal interviews helped to analyse the appropriate tools of marketing communication. Results: The result of the final diploma thesis is the creation of a marketing communication campaign for the new internet shop. The campaign focuses on advertisement on social network and paid PPC advertisement. Realizing adverts on social network is planned for Facebook and Instagram platforms, which are currently a very powerful tool for marketing communications. PPC ad placement is designed for Google's web search engine, which also has a high potential for marketing communications. Other elements of the proposed marketing communications are questionnaire, e-mailing, search engine optimization and competition. The...en_US
dc.description.abstractNázev: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíl: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Využity byly i metody kvalitativního výzkumu, kterými byly ohnisková skupina a hloubkový rozhovor. Právě metody kvalitativního výzkumu spolu s neformálními rozhovory napomohly k analýze vhodných nástrojů marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Realizace reklamy na sociálních sítích je naplánována pro platformy Facebook a Instagram, jež v současné době představují velmi silný nástroj marketingové komunikace. Umístění PPC reklamy je navrženo pro internetových vyhledávač Google, který rovněž představuje vysoký potenciál pro marketingovou komunikaci. Dalšími prvky navržené marketingové komunikace jsou dotazník, e-mailing, optimalizace webových stránek a soutěž....cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectquestionnaireen_US
dc.subjectemailen_US
dc.subjectin-depth interviewen_US
dc.subjectfocus groupen_US
dc.subjectsales supporten_US
dc.subjectPPC advertisingen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjectsocial mediaen_US
dc.subjectdotazníkcs_CZ
dc.subjecte-mailingcs_CZ
dc.subjecthloubkový rozhovorcs_CZ
dc.subjectohnisková skupinacs_CZ
dc.subjectpodpora prodejecs_CZ
dc.subjectPPC reklamacs_CZ
dc.subjectSEOcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.titleVytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-16
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId199776
dc.title.translatedCreation of markerting communication within the business plan of the new created e-shopen_US
dc.contributor.refereeŠíma, Jan
dc.identifier.aleph002187432
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Vytvoření marketingové komunikace v rámci podnikatelského plánu nově vznikajícího e-shopu Cíl: Hlavním cílem závěrečné diplomové práce je vytvoření marketingové komunikace pro nově vznikající internetových obchod. Metody: K vypracování závěrečné diplomové práce byly využity teoretické i praktické znalosti internetového marketingu, které byly nabyty při studiu problematiky a v rámci dlouhodobého pracovního poměru v oblasti sociálních médií. Využity byly i metody kvalitativního výzkumu, kterými byly ohnisková skupina a hloubkový rozhovor. Právě metody kvalitativního výzkumu spolu s neformálními rozhovory napomohly k analýze vhodných nástrojů marketingové komunikace. Výsledky: Výsledkem závěrečné diplomové práce je vytvořená kampaň marketingové komunikace pro nově vznikající internetový obchod. Kampaň se zaměřuje především na reklamu na sociálních sítích a placenou PPC reklamu. Realizace reklamy na sociálních sítích je naplánována pro platformy Facebook a Instagram, jež v současné době představují velmi silný nástroj marketingové komunikace. Umístění PPC reklamy je navrženo pro internetových vyhledávač Google, který rovněž představuje vysoký potenciál pro marketingovou komunikaci. Dalšími prvky navržené marketingové komunikace jsou dotazník, e-mailing, optimalizace webových stránek a soutěž....cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Creation of marketing communication within the business plan of the new created e-shop Objective: The main goal of the final diploma thesis will be the creation of marketing communication for the new created online store. Methods: The theoretical and practical knowledge of internet marketing acquired during the study of the issue and in the long-term employment relationship in the area of social media was used to write the final diploma thesis. It were used qualitative research methods, such as focus group and in-depth interview. Also these methods of qualitative research together with informal interviews helped to analyse the appropriate tools of marketing communication. Results: The result of the final diploma thesis is the creation of a marketing communication campaign for the new internet shop. The campaign focuses on advertisement on social network and paid PPC advertisement. Realizing adverts on social network is planned for Facebook and Instagram platforms, which are currently a very powerful tool for marketing communications. PPC ad placement is designed for Google's web search engine, which also has a high potential for marketing communications. Other elements of the proposed marketing communications are questionnaire, e-mailing, search engine optimization and competition. The...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV