Zobrazit minimální záznam

Gifted pupil with Asperger's syndrome in a regular elementary school
dc.contributor.advisorKrčmářová, Tereza
dc.creatorRoháčová, Helena
dc.date.accessioned2019-02-19T12:25:38Z
dc.date.available2019-02-19T12:25:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/97761
dc.description.abstractCílem teoretické části diplomové práce je popsat problematiku výchovy a vzdělávání nadaných dětí s poruchou autistického spektra v kontextu psychologické, vzdělávací a výchovné podpory z řad organizací vedených odborníky. Teoretická část je východiskem k výzkumné části diplomové práce, jejímž cílem je zjistit, jak zefektivnit výchovu a vzdělávání nadaného dítěte s Aspergerovým syndromem v běžné ZŠ. Zvolenou metodou je akční učitelský výzkum a v něm pak další výzkumné metody tj. pozorování, rozhovor, analýza výsledných prací a analýza osobní dokumentace. KLÍČOVÁ SLOVA nadání, talent, identifikace nadaného žáka, Aspergerův syndrom, formy a metody práce, plán pedagogické podpory, rodinacs_CZ
dc.description.abstractThe theoretical part of the thesis is a description of educating of the gifted child with Asperger's syndrome in the context of psychological and institutional educational support led by experts. The theoretical part is the starting point for the research part of the thesis which aims to find out how to improve the educating of the gifted child with Asperger's syndrome in ordinary primary schools. The selected method of mixed research is Action Teaching Research in other research methods: observation, interviewing, analysis of the final work and analysis of personal documentation. KEYWORDS Talent, gifted pupil identification, Asperger's syndrome, forms and methods of work, a pedagogical support plan, familyen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectnadánícs_CZ
dc.subjecttalentcs_CZ
dc.subjectidentifikace nadaného žákacs_CZ
dc.subjectAspergerův syndromcs_CZ
dc.subjectformy a metody prácecs_CZ
dc.subjectplán pedagogické podporycs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectTalenten_US
dc.subjectgifted pupil identificationen_US
dc.subjectAsperger's syndromeen_US
dc.subjectforms and methods of worken_US
dc.subjecta pedagogical support planen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.titleNadaný žák s Aspergerovým syndromem v běžné ZŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-21
dc.description.departmentKatedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId175176
dc.title.translatedGifted pupil with Asperger's syndrome in a regular elementary schoolen_US
dc.contributor.refereePěnička, Jaroslav
dc.identifier.aleph002187158
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem teoretické části diplomové práce je popsat problematiku výchovy a vzdělávání nadaných dětí s poruchou autistického spektra v kontextu psychologické, vzdělávací a výchovné podpory z řad organizací vedených odborníky. Teoretická část je východiskem k výzkumné části diplomové práce, jejímž cílem je zjistit, jak zefektivnit výchovu a vzdělávání nadaného dítěte s Aspergerovým syndromem v běžné ZŠ. Zvolenou metodou je akční učitelský výzkum a v něm pak další výzkumné metody tj. pozorování, rozhovor, analýza výsledných prací a analýza osobní dokumentace. KLÍČOVÁ SLOVA nadání, talent, identifikace nadaného žáka, Aspergerův syndrom, formy a metody práce, plán pedagogické podpory, rodinacs_CZ
uk.abstract.enThe theoretical part of the thesis is a description of educating of the gifted child with Asperger's syndrome in the context of psychological and institutional educational support led by experts. The theoretical part is the starting point for the research part of the thesis which aims to find out how to improve the educating of the gifted child with Asperger's syndrome in ordinary primary schools. The selected method of mixed research is Action Teaching Research in other research methods: observation, interviewing, analysis of the final work and analysis of personal documentation. KEYWORDS Talent, gifted pupil identification, Asperger's syndrome, forms and methods of work, a pedagogical support plan, familyen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra preprimární a primární pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1
dc.identifier.lisID990021871580106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV