Show simple item record

Satisfaction of I. ČLTK Praha competitive players with club services
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorČechová, Karolína
dc.date.accessioned2018-10-10T17:15:04Z
dc.date.available2018-10-10T17:15:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/97699
dc.description.abstractTitle: Satisfaction of I. ČLTK Praha competitive players with club services Objectives: The aim of this diploma thesis is evaluation of I. ČLTK competitive players satisfaction with club services. Then were proposed recommendations that should lead to services optimization and higher satisfaction of competitive players. Results will be presented to club management. Methods: In this research were used interviews with club management, coaches and players and then primary method of data collecting - written questionnaire. The final version of questionnaire was made after many editing, consultations and questionnaire testing especially for environment of this tennis club. Results: Results of research are presented in analytic part of this thesis in classification crosses, graphs and charts. Based on acquired data and interviews with players were proposed recommendations for I. CLTK Praha management, that should lead to quality improvement of provided services and also to higher satisfaction of I. CLTK Praha competitive players. Keywords: tennis, sport service, customer, quality, researchen_US
dc.description.abstractNázev: Spokojenost závodních hráčů I. ČLTK Praha se službami klubu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení spokojenosti závodních hráčů klubu I. ČLTK Praha se službami klubu a následné vytvoření návrhů a doporučení k optimalizaci služeb a zvýšení spokojenosti závodních hráčů klubu. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha s nabízenými službami, byly využity rozhovory jak s vedením, tak s trenéry a hráči klubu a dále primární metoda sběru dat - písemné dotazování. Finální verze dotazníku a struktura jednotlivých otázek byly vytvořeny po četných úpravách, konzultacích a provedené pilotáži, speciálně pro prostředí tohoto klubu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných dat a rozhovorů s hráči, byly vytvořeny návrhy a doporučení pro vedení I. ČLTK Praha, které by měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha. Klíčová slova: tenis, sportovní služba, zákazník, kvalita, průzkumcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjecttennisen_US
dc.subjectsport serviceen_US
dc.subjectcustomeren_US
dc.subjectqualityen_US
dc.subjectresearchen_US
dc.subjectteniscs_CZ
dc.subjectsportovní službacs_CZ
dc.subjectzákazníkcs_CZ
dc.subjectkvalitacs_CZ
dc.subjectprůzkumcs_CZ
dc.titleSpokojenost závodních hráčů I. ČLTK Praha se službami klubucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId192737
dc.title.translatedSatisfaction of I. ČLTK Praha competitive players with club servicesen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph002186818
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Spokojenost závodních hráčů I. ČLTK Praha se službami klubu Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení spokojenosti závodních hráčů klubu I. ČLTK Praha se službami klubu a následné vytvoření návrhů a doporučení k optimalizaci služeb a zvýšení spokojenosti závodních hráčů klubu. Metody: Pro zhodnocení spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha s nabízenými službami, byly využity rozhovory jak s vedením, tak s trenéry a hráči klubu a dále primární metoda sběru dat - písemné dotazování. Finální verze dotazníku a struktura jednotlivých otázek byly vytvořeny po četných úpravách, konzultacích a provedené pilotáži, speciálně pro prostředí tohoto klubu. Výsledky: Výsledky výzkumu jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek. Na základě získaných dat a rozhovorů s hráči, byly vytvořeny návrhy a doporučení pro vedení I. ČLTK Praha, které by měly vést ke zkvalitnění poskytovaných služeb a vyšší spokojenosti závodních hráčů I. ČLTK Praha. Klíčová slova: tenis, sportovní služba, zákazník, kvalita, průzkumcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Satisfaction of I. ČLTK Praha competitive players with club services Objectives: The aim of this diploma thesis is evaluation of I. ČLTK competitive players satisfaction with club services. Then were proposed recommendations that should lead to services optimization and higher satisfaction of competitive players. Results will be presented to club management. Methods: In this research were used interviews with club management, coaches and players and then primary method of data collecting - written questionnaire. The final version of questionnaire was made after many editing, consultations and questionnaire testing especially for environment of this tennis club. Results: Results of research are presented in analytic part of this thesis in classification crosses, graphs and charts. Based on acquired data and interviews with players were proposed recommendations for I. CLTK Praha management, that should lead to quality improvement of provided services and also to higher satisfaction of I. CLTK Praha competitive players. Keywords: tennis, sport service, customer, quality, researchen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code1


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV