Show simple item record

Analysis of the observance of the objectives of school physical education at primary school graduates
dc.contributor.advisorFialová, Ludmila
dc.creatorHanzlík, Michal
dc.date.accessioned2018-06-01T09:45:57Z
dc.date.available2018-06-01T09:45:57Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/97617
dc.description.abstractNázev: Analýza plnění cílů školní tělesné výchovy u absolventů základní školy. Cíle: Hlavním cílem této práce byla analýza vědomostí, dovedností a úrovně pohybových schopností a postojů absolventů 9. ročníků ZŠ podle navrhovaných standardů pro tělesnou výchovu zpracovaných dle upraveného RVP ZV. Metody: Ke sběru a následnému vyhodnocení dat bylo použito dotazníkové šetření. Celkem bylo dotazováno sto čtyřicet žáků, přičemž sedmdesát žáků bylo z Písku a sedmdesát z Českých Budějovic. Dále byli dotazováni jejich učitelé tělesné výchovy. Výsledky: Výsledky analýzy nekorespondují s očekáváním, že žáci mají dostatečné vědomosti o činnostech ovlivňujících jejich zdraví a dovednosti v oblasti Tělesné výchovy. Žáci nemají dostatečné (všeobecné) teoretické znalosti z této oblasti. Klíčová slova: Standardy vzdělávání, základní vzdělávání, rámcové vzdělávací programy, tělesná výchova, pohybová gramotnost, kompetence žáka.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Analysis of the observance of the objectives of school physical education at primary school graduates. Objectives: The main purpose of this work was to analyze the knowledges, skills and level of physical abilities and attitudes of the 9th year of primary school graduates pursuant to the proposed standards for physical education developed according to the modified RVP ZV. Methods: To collect and successive evaluation of the data was used a questionnaire survey. A total of one hundred and forty students were interviewed, where seventy students were from Písek and seventy students from České Budějovice. Further, their physical education teachers were interviewed. Results: The results of the analysis don't correspond to the expectation that the students have sufficient knowledge of the activities influencing their health and physical education skills. Students don't have sufficient (general) theoretical knowledge from this sphere Keywords: Education standards, basic education, educational framework programs, physical education, movement literacy, student competenc.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectEducation standardsen_US
dc.subjectbasic educationen_US
dc.subjecteducational framework programsen_US
dc.subjectphysical educationen_US
dc.subjectmovement literacyen_US
dc.subjectstudent competencen_US
dc.subjectStandardy vzdělávánícs_CZ
dc.subjectzákladní vzdělávánícs_CZ
dc.subjectrámcové vzdělávací programycs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectpohybová gramotnostcs_CZ
dc.subjectkompetence žákacs_CZ
dc.titleAnalýza plnění cílů školní tělesné výchovy u absolventů základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-11
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId175952
dc.title.translatedAnalysis of the observance of the objectives of school physical education at primary school graduatesen_US
dc.contributor.refereeTilinger, Pavel
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Analýza plnění cílů školní tělesné výchovy u absolventů základní školy. Cíle: Hlavním cílem této práce byla analýza vědomostí, dovedností a úrovně pohybových schopností a postojů absolventů 9. ročníků ZŠ podle navrhovaných standardů pro tělesnou výchovu zpracovaných dle upraveného RVP ZV. Metody: Ke sběru a následnému vyhodnocení dat bylo použito dotazníkové šetření. Celkem bylo dotazováno sto čtyřicet žáků, přičemž sedmdesát žáků bylo z Písku a sedmdesát z Českých Budějovic. Dále byli dotazováni jejich učitelé tělesné výchovy. Výsledky: Výsledky analýzy nekorespondují s očekáváním, že žáci mají dostatečné vědomosti o činnostech ovlivňujících jejich zdraví a dovednosti v oblasti Tělesné výchovy. Žáci nemají dostatečné (všeobecné) teoretické znalosti z této oblasti. Klíčová slova: Standardy vzdělávání, základní vzdělávání, rámcové vzdělávací programy, tělesná výchova, pohybová gramotnost, kompetence žáka.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of the observance of the objectives of school physical education at primary school graduates. Objectives: The main purpose of this work was to analyze the knowledges, skills and level of physical abilities and attitudes of the 9th year of primary school graduates pursuant to the proposed standards for physical education developed according to the modified RVP ZV. Methods: To collect and successive evaluation of the data was used a questionnaire survey. A total of one hundred and forty students were interviewed, where seventy students were from Písek and seventy students from České Budějovice. Further, their physical education teachers were interviewed. Results: The results of the analysis don't correspond to the expectation that the students have sufficient knowledge of the activities influencing their health and physical education skills. Students don't have sufficient (general) theoretical knowledge from this sphere Keywords: Education standards, basic education, educational framework programs, physical education, movement literacy, student competenc.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV