Zobrazit minimální záznam

Piercing subculture stigmatisation as a narcotic subculture
dc.contributor.advisorMarádová, Eva
dc.creatorŽižka, Martin
dc.date.accessioned2017-04-03T11:14:30Z
dc.date.available2017-04-03T11:14:30Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9697
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá problematikou stigmatizace piercingové subkultury jako subkultury drogové. Pro lepší komparaci a případné hledání souvislostí jsou zde uvedeny charakteristiky obou diskutovaných subkulUir, jejich historie a současnost, včetně jednotlivých trendů a směrů, jež s danými subkulturami souvisejí. Výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování postojů společnosti ke stigmatizaci jedinců s piercingem, byly použity k vytvoření projektu, který by mohl být integrován do výuky na středních školách (gymnáziích) v rámci osobnostního rozvoje (dle RVP). Projekt nabízí návrh obsahové struktury vyučovacích hodin a doporučení výběru výukových metod, včetně motivačních her a cvičení. Náměty mohou po úpravách, s ohledem na danou věkovou skupinu žáků, najít širší využití ve středoškolském vzdělávání.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis deals with stigmatization of piercing subculture as drug subculture. To better compare and to search for possible connections, we present characteristics of both subcultures in question, their history and present, including all trends and streams connected with these subcultures. The results of the search aimed at finding opinions of public on stigmatization of individuals with piercing were used in a project which could be integrated in the high school curriculum concerning personal development (according to the RVP). The project offers a concept of content structure of classes and recommendation as to the choice of teaching methods, including motivational games and exercises. The topics can, with adjustments to the age group, be widely used in the high school system of education.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleStigmatizace piercingové subkultury jako subkultury drogovécs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-21
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22081
dc.title.translatedPiercing subculture stigmatisation as a narcotic subcultureen_US
dc.contributor.refereeKučírek, Jiří
dc.identifier.aleph000829144
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Scienceen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - rodinná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Domestic Scienceen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá problematikou stigmatizace piercingové subkultury jako subkultury drogové. Pro lepší komparaci a případné hledání souvislostí jsou zde uvedeny charakteristiky obou diskutovaných subkulUir, jejich historie a současnost, včetně jednotlivých trendů a směrů, jež s danými subkulturami souvisejí. Výsledky výzkumu zaměřeného na zjišťování postojů společnosti ke stigmatizaci jedinců s piercingem, byly použity k vytvoření projektu, který by mohl být integrován do výuky na středních školách (gymnáziích) v rámci osobnostního rozvoje (dle RVP). Projekt nabízí návrh obsahové struktury vyučovacích hodin a doporučení výběru výukových metod, včetně motivačních her a cvičení. Náměty mohou po úpravách, s ohledem na danou věkovou skupinu žáků, najít širší využití ve středoškolském vzdělávání.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis deals with stigmatization of piercing subculture as drug subculture. To better compare and to search for possible connections, we present characteristics of both subcultures in question, their history and present, including all trends and streams connected with these subcultures. The results of the search aimed at finding opinions of public on stigmatization of individuals with piercing were used in a project which could be integrated in the high school curriculum concerning personal development (according to the RVP). The project offers a concept of content structure of classes and recommendation as to the choice of teaching methods, including motivational games and exercises. The topics can, with adjustments to the age group, be widely used in the high school system of education.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008291440106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV