Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of FK Dukla Praha Women
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorKošatková, Zuzana
dc.date.accessioned2018-10-10T16:51:37Z
dc.date.available2018-10-10T16:51:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/96344
dc.description.abstractName of thesis: Aim: Methods: Results: Key words: Marketing communication of FK Dukla Praha Women The aim of the thesis is to based on analyzing concurrently the marketing communication of the club and the results of the carried out research, present suggestions for the improvement of the marketing communication of FK Dukla Praha Women towards the parents of potential future players. For the collection of data the methods of quantitative research and analysis of internal documents were used. It was discovered that the parents of players at the time of inscription into the club used the majority of the club's instruments of marketing communication. The thesis includes in addition suggestions for further specific instruments, which the club can use to expand its member base. football club, communication mix, parents, member recruitmenten_US
dc.description.abstractNázev práce: Cíl: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu a výsledků provedeného výzkumu předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace FK Dukla Praha ženy směrem k potenciálním rodičům budoucích hráček. Pro sběr dat byly využity metody kvantitativního výzkumu a analýzy interních dokumentů. Bylo zjištěno, že rodiče hráček, v době zápisu svých dcer do klubu, využili většinu nástrojů marketingové komunikace klubu. Součástí práce jsou tak návrhy na další konkrétní nástroje, které klub může využít pro rozšiřování své členské základny. fotbalový klub, komunikační mix, rodiče, nábor členůcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectfootball cluben_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectparentsen_US
dc.subjectmember recruitmenten_US
dc.subjectfotbalový klubcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectrodičecs_CZ
dc.subjectnábor členůcs_CZ
dc.titleMarketingová komunikace FK Dukla Praha ženycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId189107
dc.title.translatedMarketing communication of FK Dukla Praha Womenen_US
dc.contributor.refereeRuda, Tomáš
dc.identifier.aleph002184920
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Cíl: Metody: Výsledky: Klíčová slova: Marketingová komunikace FK Dukla Praha ženy Cílem práce je na základě analýzy současné marketingové komunikace klubu a výsledků provedeného výzkumu předložit návrhy na zlepšení marketingové komunikace FK Dukla Praha ženy směrem k potenciálním rodičům budoucích hráček. Pro sběr dat byly využity metody kvantitativního výzkumu a analýzy interních dokumentů. Bylo zjištěno, že rodiče hráček, v době zápisu svých dcer do klubu, využili většinu nástrojů marketingové komunikace klubu. Součástí práce jsou tak návrhy na další konkrétní nástroje, které klub může využít pro rozšiřování své členské základny. fotbalový klub, komunikační mix, rodiče, nábor členůcs_CZ
uk.abstract.enName of thesis: Aim: Methods: Results: Key words: Marketing communication of FK Dukla Praha Women The aim of the thesis is to based on analyzing concurrently the marketing communication of the club and the results of the carried out research, present suggestions for the improvement of the marketing communication of FK Dukla Praha Women towards the parents of potential future players. For the collection of data the methods of quantitative research and analysis of internal documents were used. It was discovered that the parents of players at the time of inscription into the club used the majority of the club's instruments of marketing communication. The thesis includes in addition suggestions for further specific instruments, which the club can use to expand its member base. football club, communication mix, parents, member recruitmenten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990021849200106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV