Zobrazit minimální záznam

Plan how to support marketing activities development in boat rental in Znojmo
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorHoráková, Jana
dc.date.accessioned2018-10-10T16:49:39Z
dc.date.available2018-10-10T16:49:39Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/96343
dc.description.abstractTitle: Plan how to support marketing activities development in boat rental in Znojmo. Objectives: The aim of the thesis is to analyze (including SWOT analysis) the marketing activities of the company Půjčovna lodí Dyje in Znojmo. On the basis of these findings to propose a plan for their development. The next task is to establish support activities and complementary activities to contribute positively to the promotion of rentals not only in Znojmo but also in the region South Moravia. The result of the work would be a proposal for specific technical and creative steps to complement existing but also new marketing activities of the 2018 period. Methods: Information and data were based of the documents and information provided directly by the company Půjčovna lodí Dyje. They were subsequently used in analyzing the marketing environment, where the organization is located. After identifying the weaknesses and strengths that were subsequently highlighted in the promotion, will be build a SWOT analysis of the company. Results: The company Půjčovna lodí Dyje has shortcomings in the promotion and indirect communication tools with customers. Based on this knowledge, a plan has been developed to support the development of existing and brand new marketing activities that appeal to the wider public and...en_US
dc.description.abstractNázev: Plán podpory rozvoje marketingových aktivit vodácké půjčovny ve Znojmě. Cíle: Cílem práce je analýza marketingových aktivit (včetně SWOT analýzy) vodácké Půjčovny lodí Dyje ve Znojmě a na základě těchto zjištění navržení plánu jejich rozvoje, podpůrných činností a doplňujících aktivit. Pozitivně tak přispět k propagaci půjčovny, nejen ve Znojmě, ale i v celém Jihomoravském kraji. Výsledkem práce bude navržení konkrétních technických i kreativních kroků k doplnění stávajících, ale i nových marketingových aktivit pro rok 2018. Metody: Data byla získána na základě dokumentů a informací poskytnutých přímo Půjčovnou lodí Dyje. Následně byla využita při analýze marketingového prostředí, ve kterém se organizace nachází. Pro zjištění slabých a silných stránek, které byly při propagaci vyzdvihnuty, byla sestrojena SWOT analýza podniku. Výsledky: Půjčovna lodí Dyje má nedostatky v oblasti propagace a nástrojů nepřímé komunikace se zákazníky. Na základě tohoto poznatku byl vytvořen plán na podporu rozvoje stávajících a zcela nových marketingových aktivit, které osloví širší veřejnost a potenciální zákazníky Půjčovny lodí Dyje. Klíčová slova: nezisková organizace, spolek, služby, marketingové aktivity, marketingové prostředí, SWOT analýza, plán rozvojecs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationen_US
dc.subjectSWOT analysisen_US
dc.subjectwater tourismen_US
dc.subjectmarketing strategyen_US
dc.subjectMarketingcs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectSWOT analýzacs_CZ
dc.subjectvodní turistikacs_CZ
dc.subjectmarketingová strategiecs_CZ
dc.titlePlán podpory rozvoje marketingových aktivit vodácké půjčovny ve Znojměcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-05-04
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId190003
dc.title.translatedPlan how to support marketing activities development in boat rental in Znojmoen_US
dc.contributor.refereeŠrámek, Martin
dc.identifier.aleph002184919
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Plán podpory rozvoje marketingových aktivit vodácké půjčovny ve Znojmě. Cíle: Cílem práce je analýza marketingových aktivit (včetně SWOT analýzy) vodácké Půjčovny lodí Dyje ve Znojmě a na základě těchto zjištění navržení plánu jejich rozvoje, podpůrných činností a doplňujících aktivit. Pozitivně tak přispět k propagaci půjčovny, nejen ve Znojmě, ale i v celém Jihomoravském kraji. Výsledkem práce bude navržení konkrétních technických i kreativních kroků k doplnění stávajících, ale i nových marketingových aktivit pro rok 2018. Metody: Data byla získána na základě dokumentů a informací poskytnutých přímo Půjčovnou lodí Dyje. Následně byla využita při analýze marketingového prostředí, ve kterém se organizace nachází. Pro zjištění slabých a silných stránek, které byly při propagaci vyzdvihnuty, byla sestrojena SWOT analýza podniku. Výsledky: Půjčovna lodí Dyje má nedostatky v oblasti propagace a nástrojů nepřímé komunikace se zákazníky. Na základě tohoto poznatku byl vytvořen plán na podporu rozvoje stávajících a zcela nových marketingových aktivit, které osloví širší veřejnost a potenciální zákazníky Půjčovny lodí Dyje. Klíčová slova: nezisková organizace, spolek, služby, marketingové aktivity, marketingové prostředí, SWOT analýza, plán rozvojecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Plan how to support marketing activities development in boat rental in Znojmo. Objectives: The aim of the thesis is to analyze (including SWOT analysis) the marketing activities of the company Půjčovna lodí Dyje in Znojmo. On the basis of these findings to propose a plan for their development. The next task is to establish support activities and complementary activities to contribute positively to the promotion of rentals not only in Znojmo but also in the region South Moravia. The result of the work would be a proposal for specific technical and creative steps to complement existing but also new marketing activities of the 2018 period. Methods: Information and data were based of the documents and information provided directly by the company Půjčovna lodí Dyje. They were subsequently used in analyzing the marketing environment, where the organization is located. After identifying the weaknesses and strengths that were subsequently highlighted in the promotion, will be build a SWOT analysis of the company. Results: The company Půjčovna lodí Dyje has shortcomings in the promotion and indirect communication tools with customers. Based on this knowledge, a plan has been developed to support the development of existing and brand new marketing activities that appeal to the wider public and...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990021849190106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV