Zobrazit minimální záznam

The Use of German with Pupils with Specific Learning Disabilities in the Upper Grades of Primary Schools
dc.contributor.advisorStrnadová, Iva
dc.creatorCermanová, Martina
dc.date.accessioned2017-04-03T10:59:54Z
dc.date.available2017-04-03T10:59:54Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9629
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce je věnována výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy. Na první tři kapitoly, které jsou zaměřeny na problematiku výuky dětí se specifickými poruchami učení, navazuje kapitola popisující specifika výuky cizích jazyků. Tato část práce poukazuje zejména na úskalí, se kterými se setkává pedagog během výuky cizího jazyka. Hlavním cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit odlišnosti výuky německého jazyka na druhém stupni základní školy u dětí se specifickými poruchami učení. Odlišný způsob vnímání, poznávání a přemýšlení těchto dětí je prezentován ve třech případových studiích. Samostatná kapitola je věnována prezentaci a analýze učebnic a jazykových pomůcek, které je možno využít ve výuce německého jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Zároveň zde uvádím některé pomůcky, které jsem si sama pro žáky vytvořila a popisuji možnosti jejich použití.cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis aimes at teaching German language to pupils with specific learning disorders on the lower secondary level of compulsory education. First three chapters are focused on teaching children with specific learning disorders. Chapter four describes specifics of teaching foreign languages. This part of work points out problems faced by a teacher during the lessons. The main aim of the thesis is to investigate the way children with specific learning disorders learn German language. Their different way of perception, learning and thinking is presented in three case studie. Independent chapter is devoted to the presentation and the analysis of books and study materials that can be used during the lessons. This work also introduces learning tools created by the author and their alternative use.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleVýuka německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-24
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22501
dc.title.translatedThe Use of German with Pupils with Specific Learning Disabilities in the Upper Grades of Primary Schoolsen_US
dc.contributor.refereeNováková, Helena
dc.identifier.aleph001096700
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPředkládaná diplomová práce je věnována výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy. Na první tři kapitoly, které jsou zaměřeny na problematiku výuky dětí se specifickými poruchami učení, navazuje kapitola popisující specifika výuky cizích jazyků. Tato část práce poukazuje zejména na úskalí, se kterými se setkává pedagog během výuky cizího jazyka. Hlavním cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit odlišnosti výuky německého jazyka na druhém stupni základní školy u dětí se specifickými poruchami učení. Odlišný způsob vnímání, poznávání a přemýšlení těchto dětí je prezentován ve třech případových studiích. Samostatná kapitola je věnována prezentaci a analýze učebnic a jazykových pomůcek, které je možno využít ve výuce německého jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Zároveň zde uvádím některé pomůcky, které jsem si sama pro žáky vytvořila a popisuji možnosti jejich použití.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis aimes at teaching German language to pupils with specific learning disorders on the lower secondary level of compulsory education. First three chapters are focused on teaching children with specific learning disorders. Chapter four describes specifics of teaching foreign languages. This part of work points out problems faced by a teacher during the lessons. The main aim of the thesis is to investigate the way children with specific learning disorders learn German language. Their different way of perception, learning and thinking is presented in three case studie. Independent chapter is devoted to the presentation and the analysis of books and study materials that can be used during the lessons. This work also introduces learning tools created by the author and their alternative use.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010967000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV