dc.contributor.advisor | Strnadová, Iva | |
dc.creator | Cermanová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-03T10:59:54Z | |
dc.date.available | 2017-04-03T10:59:54Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9629 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce je věnována výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy. Na první tři kapitoly, které jsou zaměřeny na problematiku výuky dětí se specifickými poruchami učení, navazuje kapitola popisující specifika výuky cizích jazyků. Tato část práce poukazuje zejména na úskalí, se kterými se setkává pedagog během výuky cizího jazyka. Hlavním cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit odlišnosti výuky německého jazyka na druhém stupni základní školy u dětí se specifickými poruchami učení. Odlišný způsob vnímání, poznávání a přemýšlení těchto dětí je prezentován ve třech případových studiích. Samostatná kapitola je věnována prezentaci a analýze učebnic a jazykových pomůcek, které je možno využít ve výuce německého jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Zároveň zde uvádím některé pomůcky, které jsem si sama pro žáky vytvořila a popisuji možnosti jejich použití. | cs_CZ |
dc.description.abstract | This thesis aimes at teaching German language to pupils with specific learning disorders on the lower secondary level of compulsory education. First three chapters are focused on teaching children with specific learning disorders. Chapter four describes specifics of teaching foreign languages. This part of work points out problems faced by a teacher during the lessons. The main aim of the thesis is to investigate the way children with specific learning disorders learn German language. Their different way of perception, learning and thinking is presented in three case studie. Independent chapter is devoted to the presentation and the analysis of books and study materials that can be used during the lessons. This work also introduces learning tools created by the author and their alternative use. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Výuka německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-24 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22501 | |
dc.title.translated | The Use of German with Pupils with Specific Learning Disabilities in the Upper Grades of Primary Schools | en_US |
dc.contributor.referee | Nováková, Helena | |
dc.identifier.aleph | 001096700 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Předkládaná diplomová práce je věnována výuce německého jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na druhém stupni základní školy. Na první tři kapitoly, které jsou zaměřeny na problematiku výuky dětí se specifickými poruchami učení, navazuje kapitola popisující specifika výuky cizích jazyků. Tato část práce poukazuje zejména na úskalí, se kterými se setkává pedagog během výuky cizího jazyka. Hlavním cílem diplomové práce je popsat a zhodnotit odlišnosti výuky německého jazyka na druhém stupni základní školy u dětí se specifickými poruchami učení. Odlišný způsob vnímání, poznávání a přemýšlení těchto dětí je prezentován ve třech případových studiích. Samostatná kapitola je věnována prezentaci a analýze učebnic a jazykových pomůcek, které je možno využít ve výuce německého jazyka u dětí se specifickými poruchami učení. Zároveň zde uvádím některé pomůcky, které jsem si sama pro žáky vytvořila a popisuji možnosti jejich použití. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This thesis aimes at teaching German language to pupils with specific learning disorders on the lower secondary level of compulsory education. First three chapters are focused on teaching children with specific learning disorders. Chapter four describes specifics of teaching foreign languages. This part of work points out problems faced by a teacher during the lessons. The main aim of the thesis is to investigate the way children with specific learning disorders learn German language. Their different way of perception, learning and thinking is presented in three case studie. Independent chapter is devoted to the presentation and the analysis of books and study materials that can be used during the lessons. This work also introduces learning tools created by the author and their alternative use. | en_US |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010967000106986 | |