dc.contributor.advisor | Zemková, Jaroslava | |
dc.creator | Kundrátová, Dominika | |
dc.date.accessioned | 2019-02-19T13:05:50Z | |
dc.date.available | 2019-02-19T13:05:50Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/94663 | |
dc.description.abstract | Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Individuální vzdělávací plán jako autentický dokument Individual education plan as an authentic document Dominika Kundrátová Vedoucí práce: PaedDr. Jaroslava Zemková, PhD Studijní program: Speciální pedagogika Studijní obor: Speciální pedagogika Praha 2017 ABSTRAKT Práce se zabývá tvorbou, celkovým rozborem individuálního vzdělávacího plánu a jeho obsahem. Cílem mé práce bylo umět samostatně, podle novel a vyhlášek. napsat individuální plán pro konkrétní dítě. Jako hlavní cíl mé 3leté praxe ovšem bylo, připravit holčičku na běžnou základní školu. Jako přípravu jsem se řídila právě již zmiňovaným individuálním vzdělávacím plánem. Z počátku mi plány pomáhala sestavit holčičky psycholožka. Ta s ní ovšem také začínala, tudíž nám zvolené cíle byly nepřiměřené. Důležité je také zmínit, že se jedná o individuální plány připravované pro holčičku z mateřské školy. Mnou zvolený cíl hodnotím kladně, protože se Christianka dostala na běžnou základní školu. Co se týče plánu, tak po konzultaci s vedením školy a psycholožkou jsem konečný individuální plán zvládla. V práci jsou využity metody studie dokumentů, osobní zpracování, studium literatury, dokumentů, bibliografické citace, studium evaluační zprávy, rozhovory s rodiči, psycholožku,... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Individuální vzdělávací plán jako autentický dokument Individual education plan as an authentic document Dominika Kundrátová Vedoucí práce: PaedDr. Jaroslava Zemková, PhD Studijní program: Speciální pedagogika Studijní obor: Speciální pedagogika Praha 2017 ABSTRACT The work deals with the creation, the overall analysis of the individual educational plan and its content. The aim of my work was to know independently, according to the novels and decrees. write an individual plan for a particular child. But the main goal of my 3-year practice was to prepare a little girl for a regular primary school. As a preparation, I was guided by the already mentioned individual educational plan. From the beginning, my plans helped assemble a little girl psychologist. She also started with her, so the goals we chose were unreasonable. It is also important to mention that these are individual plans for a nursery girl. I'm positive about my chosen goal because Christianka got to a regular elementary school. As far as the plan is concerned, after consulting the school management and the psychologist, I have mastered the final individual plan. The work uses methods of document study, personal processing, study of literature, documents,... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | Individuální vzdělávací a výchovný plán | cs_CZ |
dc.subject | Školský zákon | cs_CZ |
dc.subject | Mentální postižení | cs_CZ |
dc.subject | Integrace | cs_CZ |
dc.subject | mateřská škola | cs_CZ |
dc.subject | Individual Educational and Educational Plan | en_US |
dc.subject | School Act | en_US |
dc.subject | Mental Disability | en_US |
dc.subject | Integration | en_US |
dc.subject | Kindergarten | en_US |
dc.title | Individuální vzdělávací plán jako autentický dokument | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-01-23 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 198950 | |
dc.title.translated | Individual education plan as an authentic document | en_US |
dc.contributor.referee | Mlčková, Marie | |
dc.identifier.aleph | 002172123 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.discipline | Speciální pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Special Pedagogy | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Special Pedagogy | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Pedagogy | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Individuální vzdělávací plán jako autentický dokument Individual education plan as an authentic document Dominika Kundrátová Vedoucí práce: PaedDr. Jaroslava Zemková, PhD Studijní program: Speciální pedagogika Studijní obor: Speciální pedagogika Praha 2017 ABSTRAKT Práce se zabývá tvorbou, celkovým rozborem individuálního vzdělávacího plánu a jeho obsahem. Cílem mé práce bylo umět samostatně, podle novel a vyhlášek. napsat individuální plán pro konkrétní dítě. Jako hlavní cíl mé 3leté praxe ovšem bylo, připravit holčičku na běžnou základní školu. Jako přípravu jsem se řídila právě již zmiňovaným individuálním vzdělávacím plánem. Z počátku mi plány pomáhala sestavit holčičky psycholožka. Ta s ní ovšem také začínala, tudíž nám zvolené cíle byly nepřiměřené. Důležité je také zmínit, že se jedná o individuální plány připravované pro holčičku z mateřské školy. Mnou zvolený cíl hodnotím kladně, protože se Christianka dostala na běžnou základní školu. Co se týče plánu, tak po konzultaci s vedením školy a psycholožkou jsem konečný individuální plán zvládla. V práci jsou využity metody studie dokumentů, osobní zpracování, studium literatury, dokumentů, bibliografické citace, studium evaluační zprávy, rozhovory s rodiči, psycholožku,... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Univerzita Karlova Pedagogická fakulta Katedra speciální pedagogiky BAKALÁŘSKÁ PRÁCE Individuální vzdělávací plán jako autentický dokument Individual education plan as an authentic document Dominika Kundrátová Vedoucí práce: PaedDr. Jaroslava Zemková, PhD Studijní program: Speciální pedagogika Studijní obor: Speciální pedagogika Praha 2017 ABSTRACT The work deals with the creation, the overall analysis of the individual educational plan and its content. The aim of my work was to know independently, according to the novels and decrees. write an individual plan for a particular child. But the main goal of my 3-year practice was to prepare a little girl for a regular primary school. As a preparation, I was guided by the already mentioned individual educational plan. From the beginning, my plans helped assemble a little girl psychologist. She also started with her, so the goals we chose were unreasonable. It is also important to mention that these are individual plans for a nursery girl. I'm positive about my chosen goal because Christianka got to a regular elementary school. As far as the plan is concerned, after consulting the school management and the psychologist, I have mastered the final individual plan. The work uses methods of document study, personal processing, study of literature, documents,... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
thesis.grade.code | 3 | |
dc.identifier.lisID | 990021721230106986 | |