Zobrazit minimální záznam

Analysis of participants on selected running events
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorVlasáková, Ria
dc.date.accessioned2018-10-10T15:57:17Z
dc.date.available2018-10-10T15:57:17Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/94495
dc.description.abstractTitle: Analysis of selected running events Objectives: The goal of this diploma thesis is to analyse participants taking part in particular running competitions and their relationship to running. Furthermore, to obtain information in relation to their lifestyle, education, employment, age, homelife, financial possibilities and training for particular race. Methods: Analysis of participants of running events is done through questionnaires which were handed out electronically on social websites and personally at the place of a competition. Teoretical base has its origin on personal experiences, studied literature and internet sources. Results: Based on results, I came to the conclusion that promoting running competitions primarily via social websites is the most advantageous. Runners who participated at the running event previously already, share their experiences among themselves. They attract more runners to well-organized running competitions and ensure their success this way. Each running event has its runners who differ slightly, for example by age, running equipment etc. The results may serve as a guideline for organisators of running competitions in creating marketing strategy focusing on particular target groups. Results from questionnaires are presented through graphs in analytical part....en_US
dc.description.abstractNázev: Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí Cíle: Cílem práce je analýza běžců účastnících se konkrétních běžeckých závodů a jejich vztah k běhání. Získání informací v závislosti na životním stylu, vzdělání, zaměstnání, věku, rodinném zázemí, finančních možnostech a přípravě k daným závodům. Metody: Analýza účastníků běžeckých akcí je provedena prostřednictvím dotazníku, který probíhal elektronicky na sociálních sítí a osobně přímo na závodech. Teoretická východiska vychází z vlastních zkušeností, nastudované literatury a internetových zdrojů. Výsledky: Vyhodnocením výsledků jsem došla k závěru, že propagace běžeckých závodů především prostřednictvím sociálních sítích je nejvýhodnější. Běžci, kteří se ohlášených závodů již účastnili, následně sdělují své vlastní zkušenosti a hodnocení mezi sebou navzájem. Tímto způsobem pak přilákají na dobře organizované akce více účastníků a předem zaručí jejich úspěch. Každý závod má své běžce, kteří se v některých specifikacích drobně liší např. věkem, běžeckým vybavením apod. Výsledky práce můžou posloužit organizátorům závodů jako vodítko při tvorbě marketingové strategie zaměřené na určité cílové skupiny. Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány formou grafů v analytické části. Klíčová slova: účastníci závodů, běžecké akce, Česká...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectrace participantsen_US
dc.subjectrunning eventsen_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectúčastníci závodůcs_CZ
dc.subjectběžecké akcecs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.titleAnalýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-01-15
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId179083
dc.title.translatedAnalysis of participants on selected running eventsen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
dc.identifier.aleph002170946
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Analýza souboru účastníků vybraných běžeckých akcí Cíle: Cílem práce je analýza běžců účastnících se konkrétních běžeckých závodů a jejich vztah k běhání. Získání informací v závislosti na životním stylu, vzdělání, zaměstnání, věku, rodinném zázemí, finančních možnostech a přípravě k daným závodům. Metody: Analýza účastníků běžeckých akcí je provedena prostřednictvím dotazníku, který probíhal elektronicky na sociálních sítí a osobně přímo na závodech. Teoretická východiska vychází z vlastních zkušeností, nastudované literatury a internetových zdrojů. Výsledky: Vyhodnocením výsledků jsem došla k závěru, že propagace běžeckých závodů především prostřednictvím sociálních sítích je nejvýhodnější. Běžci, kteří se ohlášených závodů již účastnili, následně sdělují své vlastní zkušenosti a hodnocení mezi sebou navzájem. Tímto způsobem pak přilákají na dobře organizované akce více účastníků a předem zaručí jejich úspěch. Každý závod má své běžce, kteří se v některých specifikacích drobně liší např. věkem, běžeckým vybavením apod. Výsledky práce můžou posloužit organizátorům závodů jako vodítko při tvorbě marketingové strategie zaměřené na určité cílové skupiny. Výsledky z dotazníkového šetření jsou prezentovány formou grafů v analytické části. Klíčová slova: účastníci závodů, běžecké akce, Česká...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Analysis of selected running events Objectives: The goal of this diploma thesis is to analyse participants taking part in particular running competitions and their relationship to running. Furthermore, to obtain information in relation to their lifestyle, education, employment, age, homelife, financial possibilities and training for particular race. Methods: Analysis of participants of running events is done through questionnaires which were handed out electronically on social websites and personally at the place of a competition. Teoretical base has its origin on personal experiences, studied literature and internet sources. Results: Based on results, I came to the conclusion that promoting running competitions primarily via social websites is the most advantageous. Runners who participated at the running event previously already, share their experiences among themselves. They attract more runners to well-organized running competitions and ensure their success this way. Each running event has its runners who differ slightly, for example by age, running equipment etc. The results may serve as a guideline for organisators of running competitions in creating marketing strategy focusing on particular target groups. Results from questionnaires are presented through graphs in analytical part....en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
dc.identifier.lisID990021709460106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV