Show simple item record

Comparison of the factors determining the granting status of CSLH academy with academies in other countries
dc.contributor.advisorPerič, Tomáš
dc.creatorSlánský, Jan
dc.date.accessioned2018-02-07T10:52:11Z
dc.date.available2018-02-07T10:52:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/94437
dc.description.abstractNázev: Porovnání faktorů určujících udělení statutu akademie ČSLH s akademiemi v jiných zemích. Cíl: Cílem práce je na základě struktury tréninkového procesu, výběru hráčů, podmínek a testování, porovnat hokejové akademie v České republice, Severní Americe a Norsku. Metodika postupu: Soubor pro výzkum: Vybráno bylo pět hokejových akademií a škol z různých států. Zástupcem z České republiky byl hokejový klub HC Sparta Praha, HC Energie Karlovy Vary a adept akademie ČSLH HC Rytíři Kladno. V kanadském Saskatchewanu byla pozorována akademie Notre Dame a pátou akademií byl norský Lillehammer. Zkoumány byly podmínky, zavedené mechanismy řízení sportovního tréninku, výchovy a testování hráčů. Akademie byly porovnávány systematickým a cíleným pozorováním s dotazování trenérů a zaměstnanců vybraných akademií. Dotazování bylo prováděno ústně nebo formou elektronické korespondence. Závěr: Ačkoliv má porovnání své limity, z výsledků zkoumání vyplývá, že nejefektivnějším modelem pro hokejový rozvoj je kanadský Notre Dame. Klíčová slova: lední hokej, akademie, výběr talentů, testování, vzdělávací procescs_CZ
dc.description.abstractTitle: Comparison of the factors determining the granting status of CSLH academy with academies in other countries. Goal: The aim of the thesis is structure of the training process, players selection, conditions and testing, comparison of ice hockey academies in the Czech Republic, North America and Norway. Methodics: File for research: Five hockey academies from different countries were selected. Representative of the Czech Republic was the HC Sparta Praha, HC Energie Karlovy Vary and HC Rytiri Kladno who holds status adept for academy of CSLH. The Notre Dame Academy was observed in Saskatchewan, and the fifth academy was Norwegian Lillehammer. The conditions, running and testing of players were explored. Questioning was done orally or by correspondence. Conclusion: Although the compared results have their limits, it showed that Canadian Notre Dame is the most effective model for developing hockey players. Key words: Ice hockey, academy, talent selection, testing, educational processen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectlední hokejcs_CZ
dc.subjectakademiecs_CZ
dc.subjectvýběr talentůcs_CZ
dc.subjecttestovánícs_CZ
dc.subjectvzdělávací procescs_CZ
dc.subjectIce hockeyen_US
dc.subjectacademyen_US
dc.subjecttalent selectionen_US
dc.subjecttestingen_US
dc.subjecteducational processen_US
dc.titlePorovnání faktorů určujících udělení statutu akademie ČSLH s akademiemi v jiných zemíchcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-01-17
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId179999
dc.title.translatedComparison of the factors determining the granting status of CSLH academy with academies in other countriesen_US
dc.contributor.refereeVojta, Zdeněk
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Porovnání faktorů určujících udělení statutu akademie ČSLH s akademiemi v jiných zemích. Cíl: Cílem práce je na základě struktury tréninkového procesu, výběru hráčů, podmínek a testování, porovnat hokejové akademie v České republice, Severní Americe a Norsku. Metodika postupu: Soubor pro výzkum: Vybráno bylo pět hokejových akademií a škol z různých států. Zástupcem z České republiky byl hokejový klub HC Sparta Praha, HC Energie Karlovy Vary a adept akademie ČSLH HC Rytíři Kladno. V kanadském Saskatchewanu byla pozorována akademie Notre Dame a pátou akademií byl norský Lillehammer. Zkoumány byly podmínky, zavedené mechanismy řízení sportovního tréninku, výchovy a testování hráčů. Akademie byly porovnávány systematickým a cíleným pozorováním s dotazování trenérů a zaměstnanců vybraných akademií. Dotazování bylo prováděno ústně nebo formou elektronické korespondence. Závěr: Ačkoliv má porovnání své limity, z výsledků zkoumání vyplývá, že nejefektivnějším modelem pro hokejový rozvoj je kanadský Notre Dame. Klíčová slova: lední hokej, akademie, výběr talentů, testování, vzdělávací procescs_CZ
uk.abstract.enTitle: Comparison of the factors determining the granting status of CSLH academy with academies in other countries. Goal: The aim of the thesis is structure of the training process, players selection, conditions and testing, comparison of ice hockey academies in the Czech Republic, North America and Norway. Methodics: File for research: Five hockey academies from different countries were selected. Representative of the Czech Republic was the HC Sparta Praha, HC Energie Karlovy Vary and HC Rytiri Kladno who holds status adept for academy of CSLH. The Notre Dame Academy was observed in Saskatchewan, and the fifth academy was Norwegian Lillehammer. The conditions, running and testing of players were explored. Questioning was done orally or by correspondence. Conclusion: Although the compared results have their limits, it showed that Canadian Notre Dame is the most effective model for developing hockey players. Key words: Ice hockey, academy, talent selection, testing, educational processen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV