dc.contributor.advisor | Kaslová, Michaela | |
dc.creator | Soukupová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2018-02-16T10:38:41Z | |
dc.date.available | 2018-02-16T10:38:41Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/9435 | |
dc.description.abstract | This bachelor work deals with the communication through the drawing in pre-school period. It explores whether the drawing or the photograph is more suitable medium for children to decode information and also analyses decoding process itself. The analysis of childrens oral description reception of drawing and photograph is mainly orientated on natural number. It also verifies connection between repetition of the - activity and then the ability of oral expressing numbers and relations between subjects in the space of the pictures. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím obrázku v předškolním období. Ověřuje, zda je obrázek pro dítě vhodnější pomůckou než fotografie, a zpracovává dětskou dekódaci černobílých obrázků a fotografií. Analýza popisu obrázku a fotografie u dětí se především zaměřuje na přirozené číslo a prostorové vztahy. Sleduje, zda se opakováním aktivity zvyšuje schopnost zaregistrovat a vyjádřit slovy dané informace zakódované do obrázků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Komunikace prostřednictvím obrázku | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-05-24 | |
dc.description.department | Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.identifier.repId | 22181 | |
dc.title.translated | Communication with the Use of Pictures | en_US |
dc.contributor.referee | Dvořák, Petr | |
dc.identifier.aleph | 002037035 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství pro mateřské školy | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Nursery Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím obrázku v předškolním období. Ověřuje, zda je obrázek pro dítě vhodnější pomůckou než fotografie, a zpracovává dětskou dekódaci černobílých obrázků a fotografií. Analýza popisu obrázku a fotografie u dětí se především zaměřuje na přirozené číslo a prostorové vztahy. Sleduje, zda se opakováním aktivity zvyšuje schopnost zaregistrovat a vyjádřit slovy dané informace zakódované do obrázků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor work deals with the communication through the drawing in pre-school period. It explores whether the drawing or the photograph is more suitable medium for children to decode information and also analyses decoding process itself. The analysis of childrens oral description reception of drawing and photograph is mainly orientated on natural number. It also verifies connection between repetition of the - activity and then the ability of oral expressing numbers and relations between subjects in the space of the pictures. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020370350106986 | |