Show simple item record

Communication with the Use of Pictures
dc.contributor.advisorKaslová, Michaela
dc.creatorSoukupová, Kateřina
dc.date.accessioned2018-02-16T10:38:41Z
dc.date.available2018-02-16T10:38:41Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9435
dc.description.abstractThis bachelor work deals with the communication through the drawing in pre-school period. It explores whether the drawing or the photograph is more suitable medium for children to decode information and also analyses decoding process itself. The analysis of childrens oral description reception of drawing and photograph is mainly orientated on natural number. It also verifies connection between repetition of the - activity and then the ability of oral expressing numbers and relations between subjects in the space of the pictures. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím obrázku v předškolním období. Ověřuje, zda je obrázek pro dítě vhodnější pomůckou než fotografie, a zpracovává dětskou dekódaci černobílých obrázků a fotografií. Analýza popisu obrázku a fotografie u dětí se především zaměřuje na přirozené číslo a prostorové vztahy. Sleduje, zda se opakováním aktivity zvyšuje schopnost zaregistrovat a vyjádřit slovy dané informace zakódované do obrázků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleKomunikace prostřednictvím obrázkucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-24
dc.description.departmentKatedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22181
dc.title.translatedCommunication with the Use of Picturesen_US
dc.contributor.refereeDvořák, Petr
dc.identifier.aleph002037035
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá komunikací prostřednictvím obrázku v předškolním období. Ověřuje, zda je obrázek pro dítě vhodnější pomůckou než fotografie, a zpracovává dětskou dekódaci černobílých obrázků a fotografií. Analýza popisu obrázku a fotografie u dětí se především zaměřuje na přirozené číslo a prostorové vztahy. Sleduje, zda se opakováním aktivity zvyšuje schopnost zaregistrovat a vyjádřit slovy dané informace zakódované do obrázků. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor work deals with the communication through the drawing in pre-school period. It explores whether the drawing or the photograph is more suitable medium for children to decode information and also analyses decoding process itself. The analysis of childrens oral description reception of drawing and photograph is mainly orientated on natural number. It also verifies connection between repetition of the - activity and then the ability of oral expressing numbers and relations between subjects in the space of the pictures. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra matematiky a didaktiky matematikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: dspace (at) is.cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV