Show simple item record

Ascertaining the Results of Instruction in the Subject of History
dc.contributor.advisorByčkovský, Petr
dc.creatorUrbanec, Stanislav
dc.date.accessioned2017-04-03T09:48:53Z
dc.date.available2017-04-03T09:48:53Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9278
dc.description.abstractNázev práce: Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis (tematický celek "středověk" a novověk"). Cíl práce: Cílem práce je zjištění výsledků výuky v předmětu dějepis u maturitních ročníků gymnázia pro zvolené tématické celky "středověk" a "novověk" (po první světovou válku). Metoda: Při zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky předkládané práce mají přispět k rozšíření poznatků o výuce na středních školách, o vědomostní úrovni žáků-maturantů, a v neposlední míře by měly přispět k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, popřípadě i k zefektivnění didaktického působení středoškolských pedagogů v oboru dějepis.cs_CZ
dc.description.abstractNázev práce: Zjištování výsledku výuky v predmetu dejepis (tematický celek "stredovek" a novovek"). Cíl práce: Cílem práce je zjištení výsledku výuky v predmetu dejepis u maturitních rocníku gymnázia pro zvolené tématické celky "stredovek" a "novovek" (po první svetovou válku). Metoda: Pri zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky predkládané práce mají prispet k rozšírení poznatku o výuce na stredních školách, o vedomostní úrovni žáku-maturantu, a v neposlední míre by mely prispet k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, poprípade i k zefektivnení didaktického pusobení stredoškolských pedagogu v oboru dejepis.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleZjišťování výsledků výuky v předmětu dějepiscs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-15
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22365
dc.title.translatedAscertaining the Results of Instruction in the Subject of Historyen_US
dc.contributor.refereeParkan, František
dc.identifier.aleph000886901
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Pedagogyen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy dějepis - pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools History - Pedagogyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Zjišťování výsledků výuky v předmětu dějepis (tematický celek "středověk" a novověk"). Cíl práce: Cílem práce je zjištění výsledků výuky v předmětu dějepis u maturitních ročníků gymnázia pro zvolené tématické celky "středověk" a "novověk" (po první světovou válku). Metoda: Při zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky předkládané práce mají přispět k rozšíření poznatků o výuce na středních školách, o vědomostní úrovni žáků-maturantů, a v neposlední míře by měly přispět k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, popřípadě i k zefektivnění didaktického působení středoškolských pedagogů v oboru dějepis.cs_CZ
uk.abstract.enNázev práce: Zjištování výsledku výuky v predmetu dejepis (tematický celek "stredovek" a novovek"). Cíl práce: Cílem práce je zjištení výsledku výuky v predmetu dejepis u maturitních rocníku gymnázia pro zvolené tématické celky "stredovek" a "novovek" (po první svetovou válku). Metoda: Pri zpracování bylo použito pravidel pro sestavení "dobrého" testu, dále pak metody induktivní, metody deduktivní, metody komparativní a metody analytické. Výsledky: Výsledky predkládané práce mají prispet k rozšírení poznatku o výuce na stredních školách, o vedomostní úrovni žáku-maturantu, a v neposlední míre by mely prispet k reflexi používaných didaktických metod a forem výuky, poprípade i k zefektivnení didaktického pusobení stredoškolských pedagogu v oboru dejepis.en_US
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV