Zobrazit minimální záznam

Concept of teaching environmental education at secondary schoos for teaching
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorTrojanová, Dominika
dc.date.accessioned2017-10-26T09:54:10Z
dc.date.available2017-10-26T09:54:10Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/92676
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o pojetí environmentální výchovy na střední pedagogické škole. Teoretická část definuje základní pojmy environmentální výchovy, uvádí důvody její existence a začlenění do výuky. Dále popisuje její cíle a způsoby, jak je na škole realizovaná. K tomuto účelu je cílem druhé části bakalářské práce zjistit, jaké metody používá učitel k realizaci environmentální výchovy na konkrétní středí pedagogické škole. Klíčová slova Environmentální výchova, pro-environmentální chování, výukové metody, integrace, projektcs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with concept of teaching environmental education at secondary schools for teaching. The theoretical part defines the basic concepts of environmental education, stated the reasons of its existence and its integration into education. Furthermore it describes its goals and means of its realization at the school. For this purpose, the goal of the second part of the thesis is to find out what methods are used by the teacher to implement environmental education at a concrete secondary school for teaching. Key words Envirnmental education, proenvironmental behaviour, Educationam methodos, integration, projecten_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectenvironmental education|goals|methods|content|integration|projecten_US
dc.subjectenvironmentální výchova|cíle|obsah|metody|integrace|projektcs_CZ
dc.titleKoncepce výuky environmentální výchovy na střední pedagogické školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId181271
dc.title.translatedConcept of teaching environmental education at secondary schoos for teachingen_US
dc.contributor.refereeVincejová, Eva
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce pojednává o pojetí environmentální výchovy na střední pedagogické škole. Teoretická část definuje základní pojmy environmentální výchovy, uvádí důvody její existence a začlenění do výuky. Dále popisuje její cíle a způsoby, jak je na škole realizovaná. K tomuto účelu je cílem druhé části bakalářské práce zjistit, jaké metody používá učitel k realizaci environmentální výchovy na konkrétní středí pedagogické škole. Klíčová slova Environmentální výchova, pro-environmentální chování, výukové metody, integrace, projektcs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with concept of teaching environmental education at secondary schools for teaching. The theoretical part defines the basic concepts of environmental education, stated the reasons of its existence and its integration into education. Furthermore it describes its goals and means of its realization at the school. For this purpose, the goal of the second part of the thesis is to find out what methods are used by the teacher to implement environmental education at a concrete secondary school for teaching. Key words Envirnmental education, proenvironmental behaviour, Educationam methodos, integration, projecten_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV