dc.contributor.advisor | Valenta, Josef | |
dc.creator | Trojanová, Dominika | |
dc.date.accessioned | 2017-10-26T09:54:10Z | |
dc.date.available | 2017-10-26T09:54:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/92676 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o pojetí environmentální výchovy na střední pedagogické škole. Teoretická část definuje základní pojmy environmentální výchovy, uvádí důvody její existence a začlenění do výuky. Dále popisuje její cíle a způsoby, jak je na škole realizovaná. K tomuto účelu je cílem druhé části bakalářské práce zjistit, jaké metody používá učitel k realizaci environmentální výchovy na konkrétní středí pedagogické škole. Klíčová slova Environmentální výchova, pro-environmentální chování, výukové metody, integrace, projekt | cs_CZ |
dc.description.abstract | The bachelor thesis deals with concept of teaching environmental education at secondary schools for teaching. The theoretical part defines the basic concepts of environmental education, stated the reasons of its existence and its integration into education. Furthermore it describes its goals and means of its realization at the school. For this purpose, the goal of the second part of the thesis is to find out what methods are used by the teacher to implement environmental education at a concrete secondary school for teaching. Key words Envirnmental education, proenvironmental behaviour, Educationam methodos, integration, project | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | environmental education|goals|methods|content|integration|project | en_US |
dc.subject | environmentální výchova|cíle|obsah|metody|integrace|projekt | cs_CZ |
dc.title | Koncepce výuky environmentální výchovy na střední pedagogické škole | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-09-12 | |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Education | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 181271 | |
dc.title.translated | Concept of teaching environmental education at secondary schoos for teaching | en_US |
dc.contributor.referee | Vincejová, Eva | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Education | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra pedagogiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce pojednává o pojetí environmentální výchovy na střední pedagogické škole. Teoretická část definuje základní pojmy environmentální výchovy, uvádí důvody její existence a začlenění do výuky. Dále popisuje její cíle a způsoby, jak je na škole realizovaná. K tomuto účelu je cílem druhé části bakalářské práce zjistit, jaké metody používá učitel k realizaci environmentální výchovy na konkrétní středí pedagogické škole. Klíčová slova Environmentální výchova, pro-environmentální chování, výukové metody, integrace, projekt | cs_CZ |
uk.abstract.en | The bachelor thesis deals with concept of teaching environmental education at secondary schools for teaching. The theoretical part defines the basic concepts of environmental education, stated the reasons of its existence and its integration into education. Furthermore it describes its goals and means of its realization at the school. For this purpose, the goal of the second part of the thesis is to find out what methods are used by the teacher to implement environmental education at a concrete secondary school for teaching. Key words Envirnmental education, proenvironmental behaviour, Educationam methodos, integration, project | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogiky | cs_CZ |