Zobrazit minimální záznam

Rexlexe učitelovy odpovědnosti za demokracii z pohledu Johna Dewey
dc.contributor.advisorOstdiek, Gerald Robert
dc.creatorJeništová, Darja
dc.date.accessioned2017-10-17T07:54:44Z
dc.date.available2017-10-17T07:54:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/92247
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectDeweyen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectexperienceen_US
dc.subjectrealityen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectDeweycs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectzkušenostcs_CZ
dc.subjectrealitacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.titleA Reflection of the Teacher's Responsibility for Democracy, From the Perspective of John Deweyen_US
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-26
dc.description.departmentHTF - Katedra filozofiecs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId177480
dc.title.translatedRexlexe učitelovy odpovědnosti za demokracii z pohledu Johna Deweycs_CZ
dc.contributor.refereeHogenová, Anna
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineNáboženství, etika a filozofie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineReligion, Ethics and Philosophy Oriented at Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra filozofiecs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csNáboženství, etika a filozofie se zaměřením na vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enReligion, Ethics and Philosophy Oriented at Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra filozofiecs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV