Zobrazit minimální záznam

The motivation of social networks users to choices of profile pictures
dc.contributor.advisorŠlerka, Josef
dc.creatorRainová, Denisa
dc.date.accessioned2020-08-22T07:13:44Z
dc.date.available2020-08-22T07:13:44Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/91849
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na motivaci volby profilových obrázků uživatelů sociálních sítí. Tato studie si klade za úkol zjistit jaké jsou ony motivace na třech nejpopulárnějších sociálních sítí v České republice: Facebooku, Twitteru a Instagramu. Popisuje, co může vést uživatele k založení účtu a jak se poté může na sociálních sítí sebeprezentovat. Praktická část je řešena formou kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření, který pomůže potvrdit nebo vyvrátit hypotézy. Výzkumné šetření podává konkrétní motivace. Na závěr verifikuje výzkum s již v minulosti proběhlými studiemi na toto téma.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on motivation of social networks users in their choices of profile pictures. This study aims to find out what these motivations are on the most popular social networks in the Czech Republic: Facebook, Twitter and Instagram. It describes what can lead a user to create an account and their way of self-representation on social networks. The practical part is addressed using the quantitative research method of a questionnaire survey, which will help to either confirm or rebut the hypothesis. The research survey gives specific motivations. In conclusion, the thesis verifies research already carried out on this topic in the past.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectprofilové obrázky|sociální sítě|motivace|sebeprezentacecs_CZ
dc.subjectprofile pictures|social networks|motivations|self-presentationen_US
dc.titleMotivace volby profilových obrázků uživatelů sociálních sítícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-04
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId176487
dc.title.translatedThe motivation of social networks users to choices of profile picturesen_US
dc.contributor.refereeFiala, Jakub
dc.identifier.aleph002154753
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na motivaci volby profilových obrázků uživatelů sociálních sítí. Tato studie si klade za úkol zjistit jaké jsou ony motivace na třech nejpopulárnějších sociálních sítí v České republice: Facebooku, Twitteru a Instagramu. Popisuje, co může vést uživatele k založení účtu a jak se poté může na sociálních sítí sebeprezentovat. Praktická část je řešena formou kvantitativního výzkumu metodou dotazníkového šetření, který pomůže potvrdit nebo vyvrátit hypotézy. Výzkumné šetření podává konkrétní motivace. Na závěr verifikuje výzkum s již v minulosti proběhlými studiemi na toto téma.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis is focused on motivation of social networks users in their choices of profile pictures. This study aims to find out what these motivations are on the most popular social networks in the Czech Republic: Facebook, Twitter and Instagram. It describes what can lead a user to create an account and their way of self-representation on social networks. The practical part is addressed using the quantitative research method of a questionnaire survey, which will help to either confirm or rebut the hypothesis. The research survey gives specific motivations. In conclusion, the thesis verifies research already carried out on this topic in the past.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021547530106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV