Zobrazit minimální záznam

Využití Sugestopedie a jejích současných podob ve výuce anglického jazyka
dc.contributor.advisorŽďárek, Karel
dc.creatorJansová, Eva
dc.date.accessioned2017-10-12T19:44:37Z
dc.date.available2017-10-12T19:44:37Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/91775
dc.description.abstractThis diploma thesis is concerned with the use of Suggestopedia and Superlearning in English language teaching. The theoretical part focuses on the historical and theoretical context of the methods, the description of their aims, processes and techniques. Furthermore, Communicative approach and its closely related methods are briefly explained, as they are also connected to Altissima language school where the research was done. The practical part deals with the analysis of two observed lessons where the principles of Suggestopedia and Superlearning were used. Moreover, the lectors' statements and learners' comments are scrutinized.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím Sugestopedie a Superlearningu ve výuce anglického jazyka. Teoretická část je zaměřena na historická a teoretická východiska metody, popis cílů, postupů a technik, které Sugestopedie a Superlearning využívají. Dále je zde stručně vysvětlen Komunikativní přístup a jeho příbuzné metody, jelikož jsou také spojeny s jazykovou školou Altissima, kde byl proveden výzkum. Praktická část je věnována rozboru dvou pozorovaných lekcí, kde byly použity principy Sugestopedie a Superlearningu. Dále jsou zde zkoumány výroky lektorů a komentáře studentů.cs_CZ
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectSuggestopediaen_US
dc.subjectSuperlearningen_US
dc.subjectCommunicative Approachen_US
dc.subjectmethoden_US
dc.subjectapproachen_US
dc.subjecttechniqueen_US
dc.subjectSugestopediecs_CZ
dc.subjectSuperlearningcs_CZ
dc.subjectKomunikativní přístupcs_CZ
dc.subjectmetodacs_CZ
dc.subjectpřístupcs_CZ
dc.subjecttechnikacs_CZ
dc.titleUse of Suggestopedia and its current forms in English language teachingen_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-15
dc.description.departmentKatedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId187740
dc.title.translatedVyužití Sugestopedie a jejích současných podob ve výuce anglického jazykacs_CZ
dc.contributor.refereeDvořák, Bohuslav
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Foundations of Humanitiesen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských vědcs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - základy společenských vědcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Foundations of Humanitiesen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce se zabývá využitím Sugestopedie a Superlearningu ve výuce anglického jazyka. Teoretická část je zaměřena na historická a teoretická východiska metody, popis cílů, postupů a technik, které Sugestopedie a Superlearning využívají. Dále je zde stručně vysvětlen Komunikativní přístup a jeho příbuzné metody, jelikož jsou také spojeny s jazykovou školou Altissima, kde byl proveden výzkum. Praktická část je věnována rozboru dvou pozorovaných lekcí, kde byly použity principy Sugestopedie a Superlearningu. Dále jsou zde zkoumány výroky lektorů a komentáře studentů.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis is concerned with the use of Suggestopedia and Superlearning in English language teaching. The theoretical part focuses on the historical and theoretical context of the methods, the description of their aims, processes and techniques. Furthermore, Communicative approach and its closely related methods are briefly explained, as they are also connected to Altissima language school where the research was done. The practical part deals with the analysis of two observed lessons where the principles of Suggestopedia and Superlearning were used. Moreover, the lectors' statements and learners' comments are scrutinized.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra anglického jazyka a literaturycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV