Zobrazit minimální záznam

Use of Outdoor Activities in Teaching General Educational Subjects at Elementary Scholls (aplicated for English language)
dc.contributor.advisorBartůněk, Dušan
dc.creatorBohadlová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-03T09:24:06Z
dc.date.available2017-04-03T09:24:06Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9174
dc.description.abstractNázev: Využití her a aktivit v přírodě v základním vzdělávání dětí na 1. stupni ZŠ, se zaměřením na předmět Anglický jazyk. Cíl práce: Vytvořit sborník her využitelných ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Součástí cíle je také ověření sborníku her ve vyučování při hodinách angličtiny, sledování vhodnosti i průběhu vybraných her a reakce dětí na hry a aktivity v přírodním prostředí. Metody: Výzkumné šetření je rozděleno na dvě části. První část je věnována hlavně shromažďování dat z literatury, výběrem vhodných her a aktivit v přírodě. Ve druhé části jsme se věnovali ověřování a aplikaci her. Zkoumali jsme použitelnost a vhodnost her a reakce dětí na hry v přírodním prostředí. Jako metoda sběru dat bylo použito anketní šetření mezi učiteli. Spolupracující učitelé realizovali hry v hodinách AJ po dobu 2 měsíců, své názory, postřehy a odezvu poté shrnuli v připravené anketě, jejíž výsledky jsme zpracovali a zhodnotili. Jako součást sběru dat jsme také využili informační sondu pro děti. Její výsledky nám umožňují postřehnout přímé reakce dětí na prožité aktivity a hry, které přinášíme zpracované. Výsledky: Shromáždili jsme dostatečné množství her v přírodě vhodných pro výuku anglického jazyka. Tyto hry jsme vyzkoušeli, ověřili v praxi a na základě tohoto praktického ověření jsme...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Use of outdoor activities in teaching general educational subjects at elementary schools, specialized for English. Goal: The goal is to create a textbook of games and activities available for teaching English at elementary schools. Part of the purpose is also the inclusion ofthe games in English lessons at schools, observation of propriety and process of the activities, and the children's reactions to the games in the natural environment. Methods: Research was divided into two parts. The first part was to collect facts from literature and select suitable games and activities in nature. We tested and played those games in the second part of the research. We examined the usability and propriety ofthe games and the children's reactions to them. The main method we used for data collecting was a questionnaire for teachers. The cooperating teachers had incorporated the games into their English lessons for two months. Then they summarized their opinions and thoughts in the prepared questionnaire, the results ofwhich are evaluated and presented. As a part of the data collecting we also used an informational probe for children. The results of the probe helped us to catch sight ofthe children's immediate reactions to their experience ofthe activities andgames. Results: We gathered a lot of outdoor...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleVyužití aktivit v přírodě ve výuce všeobecně vzdělávacích předmětů na základní škole (aplikováno pro předmět angličtina)cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-09
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId29803
dc.title.translatedUse of Outdoor Activities in Teaching General Educational Subjects at Elementary Scholls (aplicated for English language)en_US
dc.contributor.refereeTurčová, Ivana
dc.identifier.aleph000917932
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Využití her a aktivit v přírodě v základním vzdělávání dětí na 1. stupni ZŠ, se zaměřením na předmět Anglický jazyk. Cíl práce: Vytvořit sborník her využitelných ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Součástí cíle je také ověření sborníku her ve vyučování při hodinách angličtiny, sledování vhodnosti i průběhu vybraných her a reakce dětí na hry a aktivity v přírodním prostředí. Metody: Výzkumné šetření je rozděleno na dvě části. První část je věnována hlavně shromažďování dat z literatury, výběrem vhodných her a aktivit v přírodě. Ve druhé části jsme se věnovali ověřování a aplikaci her. Zkoumali jsme použitelnost a vhodnost her a reakce dětí na hry v přírodním prostředí. Jako metoda sběru dat bylo použito anketní šetření mezi učiteli. Spolupracující učitelé realizovali hry v hodinách AJ po dobu 2 měsíců, své názory, postřehy a odezvu poté shrnuli v připravené anketě, jejíž výsledky jsme zpracovali a zhodnotili. Jako součást sběru dat jsme také využili informační sondu pro děti. Její výsledky nám umožňují postřehnout přímé reakce dětí na prožité aktivity a hry, které přinášíme zpracované. Výsledky: Shromáždili jsme dostatečné množství her v přírodě vhodných pro výuku anglického jazyka. Tyto hry jsme vyzkoušeli, ověřili v praxi a na základě tohoto praktického ověření jsme...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Use of outdoor activities in teaching general educational subjects at elementary schools, specialized for English. Goal: The goal is to create a textbook of games and activities available for teaching English at elementary schools. Part of the purpose is also the inclusion ofthe games in English lessons at schools, observation of propriety and process of the activities, and the children's reactions to the games in the natural environment. Methods: Research was divided into two parts. The first part was to collect facts from literature and select suitable games and activities in nature. We tested and played those games in the second part of the research. We examined the usability and propriety ofthe games and the children's reactions to them. The main method we used for data collecting was a questionnaire for teachers. The cooperating teachers had incorporated the games into their English lessons for two months. Then they summarized their opinions and thoughts in the prepared questionnaire, the results ofwhich are evaluated and presented. As a part of the data collecting we also used an informational probe for children. The results of the probe helped us to catch sight ofthe children's immediate reactions to their experience ofthe activities andgames. Results: We gathered a lot of outdoor...en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
dc.identifier.lisID990009179320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV