Show simple item record

Children from excluded locality Kladno - Dubí, Na Vysokém and their motivation for education
dc.contributor.advisorDočkal, Jan
dc.creatorJanoušová, Tereza
dc.date.accessioned2017-10-12T10:04:19Z
dc.date.available2017-10-12T10:04:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/91676
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá dětmi z vyloučené lokality Kladno Dubí, Na Vysokém a jejich motivací ke vzdělání. Cílem práce je zjistit a zhodnotit, jak dané motivační faktory ovlivňují motivaci romských dětí z konkrétní vyloučené lokality ke vzdělání a na základě těchto zjištění navrhnout řešení ke zlepšení jejich motivace ke vzdělávání. Teoretická a praktická část jsou propojeny. Teoretická část popisuje základní pojmy. Praktická část specifikuje motivační faktory ke vzdělávání ve vztahu k dětem z vyloučené lokality Kladno Dubí, Na Vysokémcs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with children from the excluded locality Kladno Dubí, Na Vysokém and their motivation for education. The aim of the thesis is to find out and evaluate how given motivatio factors influence the motivation of Roma children from a specific excluded locality to education and based on these findings, propose solutions to improve their motivation for education. The theoretical and practical parts are connected: the theoretical part describes the basic concepts while the practical part specifies the motivation factors for education in relation to children from the mentioned locality.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectMotivationen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectsocial exclusionen_US
dc.subjectexcluded localityen_US
dc.subjectchildrenen_US
dc.subjectRomaen_US
dc.subjectROSA Kladnoen_US
dc.subjectz.sen_US
dc.subjectMotivacecs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectsociální vyloučenícs_CZ
dc.subjectvyloučená lokalitacs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectRomovécs_CZ
dc.subjectROSA Kladnocs_CZ
dc.subjectz.scs_CZ
dc.titleDěti z vyloučené lokality Kladno - Dubí, Na Vysokém a jejich motivace ke vzdělávánícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId190410
dc.title.translatedChildren from excluded locality Kladno - Dubí, Na Vysokém and their motivation for educationen_US
dc.contributor.refereeKuchař, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce se zabývá dětmi z vyloučené lokality Kladno Dubí, Na Vysokém a jejich motivací ke vzdělání. Cílem práce je zjistit a zhodnotit, jak dané motivační faktory ovlivňují motivaci romských dětí z konkrétní vyloučené lokality ke vzdělání a na základě těchto zjištění navrhnout řešení ke zlepšení jejich motivace ke vzdělávání. Teoretická a praktická část jsou propojeny. Teoretická část popisuje základní pojmy. Praktická část specifikuje motivační faktory ke vzdělávání ve vztahu k dětem z vyloučené lokality Kladno Dubí, Na Vysokémcs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis deals with children from the excluded locality Kladno Dubí, Na Vysokém and their motivation for education. The aim of the thesis is to find out and evaluate how given motivatio factors influence the motivation of Roma children from a specific excluded locality to education and based on these findings, propose solutions to improve their motivation for education. The theoretical and practical parts are connected: the theoretical part describes the basic concepts while the practical part specifies the motivation factors for education in relation to children from the mentioned locality.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 3-5, 116 36 Praha; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV