Show simple item record

The Phenomenon of the Figure
dc.contributor.advisorKornatovský, Jiří
dc.creatorNejedlá, Jitka
dc.date.accessioned2017-04-03T09:08:48Z
dc.date.available2017-04-03T09:08:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/9112
dc.description.abstractDiplomová práce sestává ze tří částí, teoretické, výtvarné a didaktické. Zkoumá způsoby tvorby významu při zobrazován, člověka V teoretické části práce sleduje podstatu, specifika a historii figurativního zobrazování. Výtvarná část je reflexí vlastní tvorby, hledáním formálních a obsahových zdrojů realizovaného cyklu obrazů. V didaktické části je nejprve reflektována tvorba vlastního pojet, vyučován,. Poté je představen vlastní pedagogický projekt, ve kterem jsou uplatněna zj.sten. z teoretické a výtvarné části.cs_CZ
dc.description.abstractGraduation thesis is formed in three parts. Theoretical, practicalandeducatonal. The theoretical part research after essence, specrficity and history of figurative imaging. The practical part is reflection after author's own paintings, research after its formal and contentual sorces. In the educational part I tried at first to retrace the cosntruction of my lessons conception. With co that I presented my own pedagogical project adherent to theoretical and practical part contents.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleFenomen figuracs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-05-24
dc.description.departmentKatedra výtvarné výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId22457
dc.title.translatedThe Phenomenon of the Figureen_US
dc.contributor.refereeFulková, Marie
dc.identifier.aleph000616017
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra výtvarné výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy pedagogika - výtvarná výchovacs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Pedagogy - Arten_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce sestává ze tří částí, teoretické, výtvarné a didaktické. Zkoumá způsoby tvorby významu při zobrazován, člověka V teoretické části práce sleduje podstatu, specifika a historii figurativního zobrazování. Výtvarná část je reflexí vlastní tvorby, hledáním formálních a obsahových zdrojů realizovaného cyklu obrazů. V didaktické části je nejprve reflektována tvorba vlastního pojet, vyučován,. Poté je představen vlastní pedagogický projekt, ve kterem jsou uplatněna zj.sten. z teoretické a výtvarné části.cs_CZ
uk.abstract.enGraduation thesis is formed in three parts. Theoretical, practicalandeducatonal. The theoretical part research after essence, specrficity and history of figurative imaging. The practical part is reflection after author's own paintings, research after its formal and contentual sorces. In the educational part I tried at first to retrace the cosntruction of my lessons conception. With co that I presented my own pedagogical project adherent to theoretical and practical part contents.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra výtvarné výchovycs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV