Show simple item record

Advertising campaign of the event Týden hokeje on Facebook
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorVeselá, Anna
dc.date.accessioned2017-10-04T10:14:16Z
dc.date.available2017-10-04T10:14:16Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/91080
dc.description.abstractNázev: Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku Cíle: Hlavním cílem práce je příprava, realizace a analýza výsledků reklamní kampaně na Facebooku určena akci Týden hokeje, která se koná v rámci čtyřletého projektu Českého svazu ledního hokeje Pojď hrát hokej. Metody: Metody této diplomové práce se týkají dvou oblastí, a to reklamy na Facebooku a kvalitativního výzkumu. Kvůli specifickému odvětví reklamy na Facebooku byl v této diplomové práci vytvořen návod postupu tvorby reklamní kampaně na sociální síti Facebook, při kterém bylo využito nástroje pro reklamu Power Editor. Pro vyhodnocení reklamní kampaně bylo využito výsledků výkonnostních metrik plynoucích z analytického nástroje Power Editor, jejichž výčet byl definován na základě výzkumných otázek. Data metrik byla zpracována pomocí programu Microsoft Excel. Pro shrnutí všech kanálů marketingové komunikace projektu a začlenění reklamní kampaně na Facebooku do jejich výčtu byl proveden kvalitativní výzkum v podobě neformálního rozhovoru s manažerem projektu. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření základního stavebního kamene pro tvorbu reklamních kampaní na Facebooku pro další náborové akce Týden hokeje, vytvoření návodu na tvorbu reklamní kampaně na Facebooku a předložení zpětné vazby a detailní analýzy výsledků první...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Advertising campaign of the event Týden hokeje on Facebook Purpose: The main objective of this thesis is to prepare, implement and analyze the results of the Facebook advertising campaign for the event Týden hokeje, which is a part of the four-year project of the Czech Ice Hockey Association called Pojď hrát hokej. Methods: Methods in this thesis relate to two areas: advertising on social network called Facebook and qualitative research. Due to the specifics of Facebook advertisements this thesis also provides instructions for creating an advertising campaign on this network using the tools of Power Editor software. Efficiency metrics provided by Power Editor were used to evaluate the campaign on the grounds of given research queries, whereas Microsoft Excel was used to process the data of the metrics. In order to summarize all channels of marketing communication of the project and to incorporate the Facebook campaign into their enumeration, a qualitative research in the form of an informal interview with the project manager was carried out. Results: As a result, this thesis brings a stepping stone for creating Facebook advertising campaigns connected with further promotion of the event Týden hokeje. A manual for creating other campaigns is included, together with the feedback and detailed...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.subjectinternet advertisingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectsportsen_US
dc.subjecthockeyen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectFacebooken_US
dc.subjectInternetový marketingcs_CZ
dc.subjectinternetová reklamacs_CZ
dc.subjectmarketingová komunikacecs_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjecthokejcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectFacebookcs_CZ
dc.titleReklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebookucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-13
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId175380
dc.title.translatedAdvertising campaign of the event Týden hokeje on Facebooken_US
dc.contributor.refereeŠvábová, Hana
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Reklamní kampaň náborové akce Týden hokeje na Facebooku Cíle: Hlavním cílem práce je příprava, realizace a analýza výsledků reklamní kampaně na Facebooku určena akci Týden hokeje, která se koná v rámci čtyřletého projektu Českého svazu ledního hokeje Pojď hrát hokej. Metody: Metody této diplomové práce se týkají dvou oblastí, a to reklamy na Facebooku a kvalitativního výzkumu. Kvůli specifickému odvětví reklamy na Facebooku byl v této diplomové práci vytvořen návod postupu tvorby reklamní kampaně na sociální síti Facebook, při kterém bylo využito nástroje pro reklamu Power Editor. Pro vyhodnocení reklamní kampaně bylo využito výsledků výkonnostních metrik plynoucích z analytického nástroje Power Editor, jejichž výčet byl definován na základě výzkumných otázek. Data metrik byla zpracována pomocí programu Microsoft Excel. Pro shrnutí všech kanálů marketingové komunikace projektu a začlenění reklamní kampaně na Facebooku do jejich výčtu byl proveden kvalitativní výzkum v podobě neformálního rozhovoru s manažerem projektu. Výsledky: Výsledkem této práce je vytvoření základního stavebního kamene pro tvorbu reklamních kampaní na Facebooku pro další náborové akce Týden hokeje, vytvoření návodu na tvorbu reklamní kampaně na Facebooku a předložení zpětné vazby a detailní analýzy výsledků první...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Advertising campaign of the event Týden hokeje on Facebook Purpose: The main objective of this thesis is to prepare, implement and analyze the results of the Facebook advertising campaign for the event Týden hokeje, which is a part of the four-year project of the Czech Ice Hockey Association called Pojď hrát hokej. Methods: Methods in this thesis relate to two areas: advertising on social network called Facebook and qualitative research. Due to the specifics of Facebook advertisements this thesis also provides instructions for creating an advertising campaign on this network using the tools of Power Editor software. Efficiency metrics provided by Power Editor were used to evaluate the campaign on the grounds of given research queries, whereas Microsoft Excel was used to process the data of the metrics. In order to summarize all channels of marketing communication of the project and to incorporate the Facebook campaign into their enumeration, a qualitative research in the form of an informal interview with the project manager was carried out. Results: As a result, this thesis brings a stepping stone for creating Facebook advertising campaigns connected with further promotion of the event Týden hokeje. A manual for creating other campaigns is included, together with the feedback and detailed...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV